pali kosmiczne ilosci paliwa, czasem go zalewa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » ndz gru 16, 2007 17:22

Ale przeczytaj moj pierwszy post tam napisalem jaki mam problem z autem,



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz gru 16, 2007 17:41

mi pali moj mk2 gti tak duzo ...i jak chwile posti na rozgrzanym silniku to obroty rosną do 1200-1300 obr... radzicie zeby sprawdzic ten czarny czujnik i wstyskiwacze ???


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 17:45

mateusz18, co do obrotów wina może być czujnika,pisałes że jak odepniesz spadają co do reszty to jedną z przyczyn może być czas wtrysku,oraz sondę (bo może być to- Napięcie wyjściowe z czujnika tlenu jest większe/mniejsze niż 450mV)także proponuje podjechać do mech w celu sprawdzenia tego co ci napisałem
Ostatnio zmieniony ndz gru 16, 2007 17:49 przez jaszczur, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » ndz gru 16, 2007 19:45

Ma ktos jakeis pomysly jeszcze?



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz gru 16, 2007 20:53

mateusz18, przecież jaszczur, napisał ci że to wina czujnika temperatury
silnik ciagle pracuje na ssaniu (bogata mieszanka) i stąd duze spalanie , okopcone swiece , zalewanie silnika


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 23:28

mateusz18, co jeszcze na myśl mi przyszło to:podgrzewacz w kolektorze wlotowym,czujnik temp.chłodziwa,czujnik temp.pow,czujnik położenia przepustnicy



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 23:29

a obroty jego prawidłowe powinny być od 750-850



Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » pn gru 17, 2007 00:04

Ok. jutro kupie czujnik taki jak podal mi JASZCZUR,



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn gru 17, 2007 00:22

mateusz18, na razie nie bierz podłącz go w celu diagnozy :bajer:bo co ci ja podałem i inni to mogą być te przyczyny,ale jest ich trochę,i co z każdej będziesz cześci kupował,nie tędy droga,zaczyna sie od min.kosztów,dlatego podepnij auto
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 00:25 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » pn gru 17, 2007 20:58

No ale czujnik cieczy chlodzacej jest zepsuty, bo na rozgrzanym silniku sa obroty 11tys. a jak zdjalem wtyczke od niego to obroty spadly na 8,5tys.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn gru 17, 2007 21:02

mateusz18, a może gdzieś przerwa na kablach do niego jest,sprawdzaleś?jak sprawdzisz to wtedy bierz



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn gru 17, 2007 21:04

sterownik wchodzi w nastawy awaryjne i zawsze tak bedzie co nie wyklucza walnietego czujnika


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » wt gru 18, 2007 09:29

Mam czujnik FEBI 19036 4 STYKI, CZARNY moze taki byc?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt gru 18, 2007 09:34

mateusz18, jak bedzie sprawny(mimo tego,ze nowy to lipa , ja 2 wymieniałem w sklepie)może być



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości