Przerywal, zgasl i nie chce zapalic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
ale 1.4 16V miały chyba 4 cewki po jednej na każdą świecę. Przynajmniej u siostry w ibi z 2004r tak jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Gdybym zatkał filtr to nie dawałby znać wcześniej o tym? Jakieś szarpanie, nierówna praca itp ? No i mam jeszcze pewnie głupie pytania : Co to jest ten palec ?KoguTek pisze:filtr paliwa moze zapchany?
cewka mogła paść, palec moze nie robić styków bo sie mógł wypalić...
świece kiepskie?
Jeszcze taka uwaga: nie znam tu żadnego mechanika, z kasą nie stoje najlepiej, więc wolałbym z waszą pomocą zdiagnozować przyczynę zamiast zamawiać wizyty rożnych mechaników, nie mając też pewności, że będzie wiedział o co chodzi i nie chciał mnie mocno skasować. A świece miałem wymieniane jakieś 10k km temu. Nie było z nimi żadnych problemów.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
tego to niewiem...rysiektr pisze:ale 1.4 16V miały chyba 4 cewki po jednej na każdą świecę. Przynajmniej u siostry w ibi z 2004r tak jest
musialbym podjechac do kumpla i zerknąć pod maske...
ale czy to te same silniki?
mogą być tak samo 1.4 16v a z innego roku i juz rozwiązanie techniczne jest inne
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
no to fakt zważywszy że mogą być inne 1.4 16V wkładane do VW a inne do Seata. Natomiast awaria cewki u niej objawiała się tym że auto nagle zaczęło przerywać mulić się i w ogóle tak jakby pracował na 3 garach i w rzeczywistości tak było. Co do sprawdzania iskry na świecach to słyszałem że w tych silnikach co mają po jednej cewce na świece nie można odłączać świec i kręcić silnikiem bo uszkadzają się cewki gdy pracują bez świecy. To tak jeśli Asin, masz taki silnik jak siostra w ibi i chciałbyś sprawdzać iskrę i zapomniał świecę podpiąć.KoguTek pisze:mogą być tak samo 1.4 16v a z innego roku i juz rozwiązanie techniczne jest inne
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 14:13 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
jeśli masz po jednej cewce na każdą świecę to sprawdzając iskrę nie możesz zostawić niepodłączonej świecy bądź niestykającej z masą bo możesz uszkodzić cewkę.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Sprawdzałem, mam jedną cewkę, która wygląda tak : http://www.allegro.pl/item677622362_vw_ ... zesci.html
A możesz powiedzieć jak się sprawdza iskrę ?
A możesz powiedzieć jak się sprawdza iskrę ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
wykręcasz świece najlepiej wszystkie zakładasz na nie tzw. "fajki" a ich metalowe częsci kładziesz tak aby dotykały masy np: na silnik. Wołasz kogoś żeby zakręcił rozrusznikiem i patrzysz czy w momencie gdy Twój pomocnik "kręci" przeskakuje między elektrodami świecy iskra. WAŻNE NIE DOTYKAJ ŚWIECY W MOMENCIE KRĘCENIA SILNIKIEM BO TO BARDZO NIEMIŁE DOZNANIE.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości