Strona 2 z 2

: ndz gru 30, 2007 21:17
autor: zoso8894
albo pierscienie albo uszczelniacze

jak bys zobaczyl w jakim stanie sa uszczelniacze zaworowe
to bys wiedzial na czym stoisz ale to kosztowne .

przy takim przebiegu stawiam juz na uszczelniacze
jestem świeżo po wymianie i widzialem moje po 200 ... załamałem sie ...
teraz czekam ... okaże sie czy pomogło ...

moze nawet foto i video porade zrobie ale nie wiem czy
wyjdzie bo na komórce robiłem .

: ndz gru 30, 2007 21:58
autor: MrUkAs
Moj bierze okolo 1l na 1000km oleju i nie kopci na niebiesko. Jedynie teraz zima kopci i to ostro na bialo. Teraz sie troche zaczalem niepokoic, bo bierze wiecej niz 1l na 1000km, co chwile musze dolewac :/, wiec cos sie raczej nie dobrego dzieje. Na remont raczej kasy nie mam. Mialem pomiary na cylindrach i w miare ok, co prawda na jednym cylindrze bylo duzo bo az 13,5.

: pn gru 31, 2007 13:30
autor: bolekprezes
Mam podobny problem u siebie w 1.6 AEA 75 KM 1995 rok. Też ubywa mi oleju, poziom płynu chłodniczego nie spada, wiec wydaje się, że uszczelka pod głowicą ok. Co do spalania oleju to na pewno autko na niebiesko nie dymi. Samochód został sprowadzony od naszego zachodniego sąsiada i po około pół roku wymieniłem olej na nasz krajowy Lotos 10W/40. I od tej pory zaczęły się problemy z ubytkami oleju. Autko ma przejechane 184 000.
W tym tygodniu zaleję Castrol Magnatec 10W/40.

Czy wymiana oleju w czymś pomoże ?
:kufel: