Strona 2 z 2
: ndz gru 16, 2007 12:37
autor: guti
kodami blyskowymi sie diagnozuje RPka
Hiob, fajnie by bylo miec drugie ECU na przekladke, sprawdzilbys czy to wina ECU czy czegos innego
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: ndz gru 16, 2007 13:43
autor: Jaco85
Hiob, dokladnie jak pisza opdlacz aku na jakies 35 minut to powinien ci sie zrestartowac... co ci szkodzi sprobowac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt gru 18, 2007 01:51
autor: Hiob
no wiec tak filtr paliwa wymieniony, pompa dziala, komp zresetowany a na benzynie nadal nie chodzi nawet nie drgnie
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
co może jeszcze być
: wt gru 18, 2007 02:43
autor: wedr
Jaco85 pisze:opdlacz aku na jakies 35 minut
-wystarczy 35 sekund..
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw gru 20, 2007 01:24
autor: Hiob
przyczyna chyba znaleziona, wtryskiwacz nie podaj paliwa na przepustnice :/ mozna wymienic sam wtryskiwacz czy caly wtrysk??
: czw gru 20, 2007 01:41
autor: guti
no to panwowie, wspolnymi silami podczas nocnych rozmow z Hiobem , teraz pytanie, czy ECU walniete moze podawac zle sygnaly na wtrysk , ze moze nie dzialas ? czy sam wtryskiwacz nawalil ?
: czw gru 20, 2007 10:49
autor: homsky
Hiob pisze:przyczyna chyba znaleziona, wtryskiwacz nie podaj paliwa na przepustnice :/ mozna wymienic sam wtryskiwacz czy caly wtrysk??
Można wymienic samą górną cześc monowtrysku , czyli zespół wtryskiwacza .
Ja na poczatek podmieniłbym ECU z kimś kto ma RPka , bo to najszybciej i najprościej , 20min roboty z papieroskiem.
Potem sprawdziłbym stan przewodów czy nie maja przerwy od ECU do wtrysku , dwa przewody które ida to pinów 2-3 we wtyczce która jest z przodu monowtrysku , zmierzyc oporność samego wtryskiwacza bo moze faktycznie walnął , poszukam ile powinna wynośic opornosc bo nie pamiętam
[ Dodano: Czw Gru 20, 2007 09:52 ]
Jeszcze jedno i to bym na poczatek sprawdził , bo teraz doczytałem ża masz LPG , przy pracy na LPG wtrysk jest odcinany za pomoca przekaźnika lub bezposrednio przez komputer LPG , byc moze tu tkwi przyczyna , przekaxnik którys sie sypnął lub kabelkologia
: czw gru 20, 2007 12:51
autor: Hiob
lpg I gen a tego przekaznika gdzie szukac??
: pt gru 21, 2007 00:35
autor: homsky
Hiob pisze:lpg I gen a tego przekaznika gdzie szukac??
Przewody do wtyczki monowtrysku tej 4-pinowej z przodu w któryms miejscu powinny byc rozciete i do nich poprowadzone kable do przekaźnika, poszukaj przekaźnik jest montowany zazwyczaj blisko gdzies w komorze silnika, poszukaj na ścianie grodziowej gdzieś w okolicach cewki zaplonowej , powinien to byc przekaźnik który widac w komorze silnika odrazu ci sie rzuci w oczy ze nie jest to oryginalnie montowana rzecz w fabryce
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
, czasem ten przekaźnik gazownik mógl tez umieścić w okolicach komputera , czyli na podszybiu
: pt gru 21, 2007 02:07
autor: Hiob
a jak go ewentualnie sprawdzic??
: pt gru 21, 2007 11:20
autor: homsky
Hiob pisze:a jak go ewentualnie sprawdzic??
Odpiąć kable od przekaźnika i zmostkować , czyli omijamy przekaźnik i robimy przejście na "krótko" - twoje ręce bedą przekaźnikiem bo recznie zewrzesz kable
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
: pt gru 28, 2007 02:03
autor: Hiob
Zrobione
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
wielkie dzieks dla wszystkich szczegolnie gutiego i homsky`ego
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
a co sie okazało przekaznik gazowy szlak trafil jeszcze raz dzieki!!