Czy jest możliwe by ABS włanczał się przy każdym hamowaniu?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GT III
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: GT III » pn gru 10, 2007 21:53

To bicie na łuku pojawiło się gdy zacząłem hamować. Podczas czystej jazdy jest ok.

Chętnie skorzystałbym z oferty pomocy, niestety jutro mam bardzo napięty harmonogram do późnego wieczora.

Pzdr


GT III

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn gru 10, 2007 21:59

Chętnie skorzystałbym z oferty pomocy, niestety jutro mam bardzo napięty harmonogram do późnego wieczora.
No ja gdzieś będę do ok 18-19. Możliwe że jeszcze końcem tygodnia do 14tej(?). W przyszłym tyg. będę na 90% 2 razy (pon,wt).

Ale póki co spróbuj hamować jak napisałem, żeby ten ABS wyczuć.

Pozdrawiam.



paffa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sty 31, 2007 17:27
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: paffa » wt gru 11, 2007 00:10

GT III pisze: A jak to zrobić w warunkach domowych? Tarcze są nowe więc mogę reklamować (brembo), tylko muszę mieć pewność że to ich wina.
Pzdr
W domowych warunkach tego nie sprawdzisz, podjedź do jakiegos warsztatu i poproś, żeby Ci zmierzyli, wiele nie zapłacisz. A jak heble robiłeś w warsztacie i u nich kupiłeś tarcze z klockami to reklamuj. Nie ma bata muszą Ci dać nowe!
A jak będziesz dłużej jeździł z "krzywymi" tarczami to po du...ie dostaną zaciski, jarzma itd.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt gru 11, 2007 10:14

niesprawny uklad abs nei ma nic wspolnego z drzeniem keirownicy czy cos.. nie idzie jednak pomylic pulsowania pedlau z powodu krzywej tarczy a z powodu dzialania abs
abs wrecz zgrzyta i sluchac nawalanie klockwo po tarczy.. jak nic nei slyuchac tylko drzy ci kierownica i pulsuje pedal to masz krzywe tarcze i nic wspolengo z absem to nie ma


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » wt gru 11, 2007 13:47

Napisałęś że amory są ok po 140 tkm one nie mogą być ok.

Albo jedż gdzie indziej albo masz ekstremalnie utwardzone zawieszenie i wtedy testy do amoró mogą głypieć.

Na zakręcie na dziurach włącza sie abs wieć raczej stawiałbym na amortyzatory.

Czyszczenie czyjników nic nie daje bo są to czujnika alektromagnetyczne więc błoto i piach nic tu nie zmieni (gdyby tak było to ja dziękuje za taki abs) jedynym problemem moze być złe ustawienie czyjnika ale jak lampka się nie swieci to jest OK.
CHYBA że jakiś człowieczek "usprawnił" abs tzn wstawił diode do kontrolki i ona gasnie tak czy inaczej co nie ma nic wspólnego z autodiagnozą więc proponuje podłączyć komp żeby sprawdzić abs napeno.

Jak abs bedzie ok )po komputerze) to trzeba raczej zająć się amorkami



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 307 gości