Strona 2 z 2

: pn gru 03, 2007 18:13
autor: Robert Pala
Urodzony13marca pisze:jak obroty zwieksze do 25kobr to predkosc 95 km/h
co to jest 25kobr? czyzby 25000 obrotow na minutę?

: pn gru 03, 2007 22:44
autor: Skulek
Chłopacy powiedzcie mi ... Lepiej jechać na 2 i mieć 2.5k Obrotów czy na 3 i mieć 1,2k obrotów wartości wymyślone)

: pn gru 03, 2007 23:07
autor: Jaceklo
Skulek pisze:Chłopacy powiedzcie mi ... Lepiej jechać na 2 i mieć 2.5k Obrotów czy na 3 i mieć 1,2k obrotów wartości wymyślone)
Zalezy co jest Twoim celem ;)
Generalnie jeśli jedziesz po płaskim i Twoim celem jest ekonomia, zużycie silnika, jego obciązenie, wydajnosc pompy oleju itp., to polecam dwójkę i 2500 obr/min

Ale jeśli np. widzisz na horyzoncie czerwone świałtło i dojezdzasz do skrzyżowania na biegu, to trójka i 1200 obr/min ma swoje zalety (dłuzej się będziesz zatrzymywać niż na dwójce)

: wt gru 04, 2007 17:03
autor: Skulek
Acha czyli najlepiej jest go kręcić na dwójce do 3000 obrotów i później trójeczka żeby obroty spadły do 2500obr ? Czyli wtedy jest ekonomiczne ?

U mnie obroty tak wyglądają

Obrazek

Obrazek

Sorry za jakość ale 51 to nie autostrada :D

: wt gru 04, 2007 17:46
autor: Urodzony13marca
Robert Pala pisze:co to jest 25kobr? czyzby 25000 obrotow na minutę?
Tak, dokladnie tak, to nie pomylka. Zatem co jest nie tak z tym programem do obliczania predkosci?