brak sygnalow na wtrysku i cewce zaplonowej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt lis 30, 2007 11:53

Jak sprawdzić Halla?
Masz zapewnie wpinkę z oznaczeniami "-" "0" "+" , wpinasz voltomierz pomiędzy 0 i + ( przy wpiętej wpince), włączasz zapłon i po woli obracasz wałem. Przy sprawnym Hallu powinno się pojawiać napięcie (trochę niższe niż na akumulatorze) i zanikać (prawie do zera) i tak na przemian. Dla "niezaskoczenia" silnika przed próbą rozłącz WN, bo możesz mieć "pecha" i akurat silnik zaskoczy jak np. wpinka od Halla była brudna i nagle załączy.
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2007 11:56 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości