Strona 2 z 3

: pt lis 30, 2007 18:06
autor: danioo
Dzisiaj rano to samo czyli reset.
Jak juz dojechałem do pracy to miernik w łape i zmierzyłem prąd w spoczynku, pobiera mi 27mA. Wydaje mi sie ze jest wszystko OK.
Wczoraj sprawdziłem ładownie, na załączonych światłach i włączonej dmuchawie na full alternator daje 14,3 V.

: pt lis 30, 2007 18:24
autor: agnesmarcin
odepnij na noc alternator i zobacz rano czy dalej jest do bani czy wszystko ok. poniewaz moze altek ciagnie ci prad. ja swoj musze robic bo ma przebicie i niestety ale wciaga prad przez noc

: pt lis 30, 2007 18:36
autor: danioo
agnesmarcin pisze:odepnij na noc alternator i zobacz rano czy dalej jest do bani czy wszystko ok. poniewaz moze altek ciagnie ci prad. ja swoj musze robic bo ma przebicie i niestety ale wciaga prad przez noc
Fajnie tylko ile Ci tego prądu ciągnie bo wg mnie tak jak napisałem wcześniej 30mA to jest NIC. przy takim obciążeniu aklumulator powinien wytrzymać jakiś miesiąc do całkowitego rozładowania, a ja mam problem z odpaleniem jak postoi 8 godzin.

: pt lis 30, 2007 19:18
autor: flatron316
Jak nie wiesz czy to aku czy instalacja-odłącz kleme na noc i rano go kopnij
Zobaczysz czy sam z siebie aku pada czy coś go wysysa

: pt lis 30, 2007 19:23
autor: danioo
co go może wysysać skoro juz pisze trzeci raz ze jest 30mA w spoczynku???

: pt lis 30, 2007 19:31
autor: flatron316
danioo pisze:co go może wysysać skoro juz pisze trzeci raz ze jest 30mA w spoczynku???
No to jak ci nic nie ciągnie prądu a rano nie zapalisz to pora na nowy
Ew zamien z kimś na 1 noc i zobacz jak u niego kopie.

Zakładam że :
ładowanie masz OK,pasek ci się nie slizga,klemy masz nie zaśniedziałe,kontakt z rozrusznikiem i masa z silnikiem/budą też sprawdzona

: pt lis 30, 2007 19:36
autor: danioo
Zakładam że :
ładowanie masz OK,
sprawdzałem wczoraj na świtałach i dmuchawie jest 14,3V
pasek ci się nie slizga
nie ślizga
klemy masz nie zaśniedziałe,kontakt z rozrusznikiem i masa z silnikiem/budą też sprawdzona
wszystko poczyszczone

Wydaje mi sie że "bateryjka" kończy już swój żywot

: pt lis 30, 2007 19:39
autor: flatron316
Więc pozostaje podmianka z kimś albo sprawdzenie u elektryka grzejnikiem

: pt lis 30, 2007 20:06
autor: agnesmarcin
danioo pisze:
agnesmarcin pisze:odepnij na noc alternator i zobacz rano czy dalej jest do bani czy wszystko ok. poniewaz moze altek ciagnie ci prad. ja swoj musze robic bo ma przebicie i niestety ale wciaga prad przez noc
Fajnie tylko ile Ci tego prądu ciągnie bo wg mnie tak jak napisałem wcześniej 30mA to jest NIC. przy takim obciążeniu aklumulator powinien wytrzymać jakiś miesiąc do całkowitego rozładowania, a ja mam problem z odpaleniem jak postoi 8 godzin.
jaki masz akumulator? pojemnosc i prad rozruchowy

: pt lis 30, 2007 20:18
autor: danioo
No i tu jest problem bo autko jest sprowadzone, akumulator to jakiś "no name" z którego nie mogę odczytać parametrów.

: pt lis 30, 2007 21:25
autor: agnesmarcin
wymien akumulator.

: sob gru 01, 2007 00:06
autor: SławekUKF
danioo pisze:Dzisiaj rano to samo czyli reset.
Jak juz dojechałem do pracy to miernik w łape i zmierzyłem prąd w spoczynku, pobiera mi 27mA. Wydaje mi sie ze jest wszystko OK.
Wczoraj sprawdziłem ładownie, na załączonych światłach i włączonej dmuchawie na full alternator daje 14,3 V.
Jeżeli tak sprawdź sobie ten akumulator

: sob gru 01, 2007 00:14
autor: Jozef
Więc są dwie możliwości: uszkodzony rozrusznik (zwarcie w uzwojeniach) lub akumulator na wykończeniu. To drugie możesz sprawdzić na innym (dobrym) akumulatorze. Jeśli znów będzie resetowane - pozostaje rozrusznik.

: sob gru 01, 2007 17:14
autor: danioo
A dzisiaj z racji tego że jest 8oC na zewnątrz autko zapaliło bez resetu urządzeń.
Ja daje głowe że to akku. W przyszłym tygodniu sprawdzę na innej bateryjce.

[ Dodano: 02 Gru 2007 20:30 ]
I tak jak wczoraj, temperatura +10oC i odpala jak ta-lala.