Strona 2 z 2

: ndz lis 18, 2007 11:47
autor: GT III
Korzystając z okazji że wielu fanów AFT się tu zebrało zadam jeszczejedno może dwa pytania.
1. Czy da się jakoś uszczelnić wyjście odmy na pokrywce zaworów? Tam też mam zapocone, a plastikowym kolankiem można obracać i rusza się delikatnie na boki.
2. W okolicach 2800-3000 obrotów pojawia mi się taki dziwny dźwięk. Coś jakby się turbo włanczało :D. Dwóch mechaników jeżdżąc autkiem (w celu zdiagnozowania stuków w zawieszeniu) stwierdziło że brzmi to jakby śilnik ciągną lewe powietrze. Być może winne są dwie opaski na przewodach w okolicy odmy których u mnie brakuje. Jeden mechanik wysnuł teorie że to może być pompa wtryskowa ale on miał blade pojęcie o silnikach a ten kolektor ssący i wtrysk wielopunktowy to zupełnie czarna magia.

Pzdr

: ndz lis 18, 2007 12:59
autor: CzapCzap
GT III pisze:Czy da się jakoś uszczelnić wyjście odmy na pokrywce zaworów? Tam też mam zapocone, a plastikowym kolankiem można obracać i rusza się delikatnie na boki.
Moze sprobuj dodac opaske na wezyk, a kolanko ma sie obracac 8)
GT III pisze:2. W okolicach 2800-3000 obrotów pojawia mi się taki dziwny dźwięk. Coś jakby się turbo włanczało :D . Dwóch mechaników jeżdżąc autkiem (w celu zdiagnozowania stuków w zawieszeniu) stwierdziło że brzmi to jakby śilnik ciągną lewe powietrze. Być może winne są dwie opaski na przewodach w okolicy odmy których u mnie brakuje. Jeden mechanik wysnuł teorie że to może być pompa wtryskowa ale on miał blade pojęcie o silnikach a ten kolektor ssący i wtrysk wielopunktowy to zupełnie czarna magia.
Watpie ze to wina opasek odmy :) , ja dlugo latalem z odma oderwana od rury dolotowej, czyli z dziura w dolocie przed sama przepustnica ... i nic nie zauwazylem po dzwieku czy pracy silnika.

Kiedys mechanik mi szepna ze mam ten felerny kolektor ssacy co lubli napier*** , nie wiem o co mu chodzilo, ale moze cos z tym ? sa tam klapki takie
Obrazek

: ndz lis 18, 2007 15:59
autor: GT III
Zaglądne, pod tą pokrywke. Powinna tam być jakaś uszczelka? Powiedz mi jeszcze ile Ci pali autko? Bo mi w mieście od kąd zrobiło się zimno 11-12l zrobiło się normą. W lecie raczej nie wychodził ponad 10l. Na trasie zadowala się 6-7l.

: ndz lis 18, 2007 17:11
autor: CzapCzap
GT III pisze:Zaglądne, pod tą pokrywke. Powinna tam być jakaś uszczelka? Powiedz mi jeszcze ile Ci pali autko? Bo mi w mieście od kąd zrobiło się zimno 11-12l zrobiło się normą. W lecie raczej nie wychodził ponad 10l. Na trasie zadowala się 6-7l.
Pokrywka jest ze zintegrowana uszczelka.

Pelen zaladunek trasa 8 litrow, bez zaladunku 6.5 litra i zadne wleczenie 80km/h tylko normalnie sprawnie. W miescie nie wiem, w dziurze mieszkam :).

: śr lis 21, 2007 08:58
autor: speed_k
Witam kolegów mechaniorów :D też posiadam ten silniczek. Jeżeli chodzi o spalanie to mój pali tak w przedziale między 8,5 a 9,5 LPG w cyklu mieszanym (zależne od ciężkości mojej nogi a rzadko bywa lekka więc przeważnie spali ponad 9). Czy może któryś z kolegów ma książkę napraw do tego silniczka bo kiedyś już szukałem (z pół roku temu) ale za pierona nie mogłem znaleźć. Co do wymiany uszczelki pod pokrywą nie wiem dlaczego ale w tą gumową nie wierzę. Ojciec ją kupił do swojego golfa i puściła po 1000 km. Ja kupiłem tą korkową i jest wszystko gitarka.

: sob cze 06, 2009 16:19
autor: RoBaL84
Witam. Chcialbym sie was zapytac czy przy wymianie uszczelki pod pokrywa wymieniac rowniez szpilki czy zostawic stare? Z gory dzieki za pomoc.

: sob cze 06, 2009 16:37
autor: norek111
RoBaL84 pisze:Witam. Chcialbym sie was zapytac czy przy wymianie uszczelki pod pokrywa wymieniac rowniez szpilki czy zostawic stare? Z gory dzieki za pomoc.
stare będą oki

: pn sie 17, 2009 03:39
autor: Esperanos
Witam sorki ze podbijam temat ale wydaje mi sie ze tutaj najlepiej o tym napisac otoz mam problem z poceniem sie kolo odmy i pytanie jak wymienic ten caly kominek zeby nic nie popsuc macie jakas instrukcje :) z gory dzieki za pomoc :)

i czy moze ktos posiada ksiazeczke pod ten silnik :)