Strona 2 z 2

: pt lis 16, 2007 00:13
autor: michas28
tylko przez takie zakladanie pasek mozna uszkodzic a w fabryce to chyba takich rzeczy nie robia o jakich piszesz

: pt lis 16, 2007 00:13
autor: misiekemeryt160
dragonrobak, dobzre sie rozejrzyj co tam jest gdzie i po co. poradzisz sobie napewno

: pt lis 16, 2007 00:14
autor: michas28
dragonrobak, napiszesz wkoncu jaki masz silnik

: pt lis 16, 2007 00:18
autor: dragonrobak
michas28 pisze:to nie jest sruba do regulacji w naciagaczu a kolega dragonrobak, na 99% ma TDI a tam tak prosto nie zalozysz jak nie zrobisz rzeczy o ktorej pisalem
Tdi nie mam normalny benzyniak 1.6 wlasnie tak jak napisales ze w fabryce napewno nie zakladaja paska silowo narzedziem

: pt lis 16, 2007 00:20
autor: michas28
docisnij alternator do dolu pod nim jest sprezyna ktora ma sie ugiac zeby zalozyc pasek a poten aciagnie ci go ile trzeba

: pt lis 16, 2007 00:23
autor: dragonrobak
michas28 pisze:docisnij alternator do dolu pod nim jest sprezyna ktora ma sie ugiac zeby zalozyc pasek a poten aciagnie ci go ile trzeba
sprobuje wlasnie tej metody ktora mi poleciles z naciagnieciem alternatora na dol wielkie dzieki za pomoc napisze jak zrobie