Nagle nie trzyma obrotow na PB i LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 15, 2007 20:49

starsze GTI do zwykle 2E nowsze to np AGG. Masz wklejkę w bagażniku to tam pisze, googlami fotki też znajdziesz. Silniczki krokowe w 2E i w nowszych są calkiem inne i inaczej objawia się ich awaria. Chcesz pomocy konkretniejszej na forum to sam musisz być konkretny.
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 20:50 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » czw lis 15, 2007 21:15

nie wiem jaki to silik, szczerze mowiac to pojecia nie mam...sek w tym ze ta wklejka o kotrj mowisz jest zalana jakims olejem i nic z niej nie wyczytam

ale wydaje mi sie ze jest taki sam jak ten:
http://img451.imageshack.us/my.php?imag ... 2792ef.jpg



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw lis 15, 2007 21:31

jorgus7 pisze:Gitner, jest za malo sprezcozowany???
Czlowieku albo jestes malo inteligentny albo udajesz. Historie edycji postu sobie sprawdz to bedziesz wiedzial ze temat edytowalem!!! Eseju pisac ci nie kazalem..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » czw lis 15, 2007 21:36

myslałem ze forum słuzy raczej do wymiany opini i pomocy mniej doswiadczonym uzttkownikom a nie chwalenia sie swym statusem na nim...

i dzieki za zmiane tematu teraz wprost fantastyczny nie taki bez sensu jak przedtem....

ktos ma chyba zły dizen...



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw lis 15, 2007 21:47

jorgus7 pisze:myslałem ze forum słuzy raczej do wymiany opini i pomocy mniej doswiadczonym uzttkownikom a nie chwalenia sie swym statusem na nim...
Co do forum masz racje, ale skoro chcesz aby ci pomoc przestrzegaj zasad jak pozostali, jakim statusem sie niby chwale? To nie ja mam dwa ostrzezenia..
i dzieki za zmiane tematu teraz wprost fantastyczny nie taki bez sensu jak przedtem....
No widzisz.. to nie takie trudne
ktos ma chyba zły dizen...
Przykro mi i wspolczuje ci.. ale jutro bedzie lepiej wiec glowa do gory..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » pt lis 16, 2007 23:42

reset kompa nic nie dal auto dalej gasnie na wolych obrotach, jak sprawdzic czy jest to silniczek krokowy, czy da sie to zrobic nie mając innego (dobrego) by przelozyc i sprawdzic czy raczej nie, bo na kupowanie w ceimno to za dorgi interes, czy Vag wykaze ze jest to wlasnie silniczek??

pozdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości