Montaz centralnego zamka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kodix13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: wt paź 06, 2009 07:35
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Post autor: kodix13 » sob paź 31, 2009 07:42

Paweł Marek pisze:w mkIV to nie takie proste, zależnie od wyposażenia i rocznika łączysz kable w drzwiach lub przy module za kierownicą mniej więcej o to chodzi. Mam parę rozpisek po angielsku, daj meila to podeślę - własnej praktyki nie mam z mk4. Zamek jest w mk4 elektryczny
doszedł jeszcze jeden problem, mianowicie dziś chcialem wrzucić kierunkowaskaz i zdurniałem jak zaczęły mi świecić wszystkie migacze :(, nie wiem co jest nie tak, maskra!!!
na pw podesłałem Ci adres...



Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

Post autor: rafus » sob paź 31, 2009 10:51




Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 31, 2009 11:53

jak masz jeden kabel na kierunki to go rodzielasz i na każde rozgałęzienie dajesz diodę i dopiero potem do kabli kerunków. Teraz masz zwarte kierunki prawej i lewej strony


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kodix13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: wt paź 06, 2009 07:35
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Post autor: kodix13 » sob paź 31, 2009 14:03

Paweł Marek pisze:jak masz jeden kabel na kierunki to go rodzielasz i na każde rozgałęzienie dajesz diodę i dopiero potem do kabli kerunków. Teraz masz zwarte kierunki prawej i lewej strony
tak mi się wydawało że diody powinny być ale nie ma tego jak widzicie w schemacie, dioda 3 A powinna wystarczyć? Ale czy to może byc problem i dlatego nie działa centralny z pilota? Czy tylko ta opcja z diodami zlikwiduje problem migaczy?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 31, 2009 17:27

tylko migacze to naprawi, co do centrala studiuj schematy które ci posłałem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kodix13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: wt paź 06, 2009 07:35
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Post autor: kodix13 » pn lis 02, 2009 13:43

Paweł Marek pisze:tylko migacze to naprawi, co do centrala studiuj schematy które ci posłałem
cieżki temat, vhyba sie poddam i zajade do elektryka :(



Damiano_TM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 22:38
Lokalizacja: Biłgoraj/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Damiano_TM » pt mar 19, 2010 20:48

Żeby nie zakładać nowego tematu znalazłem podobny i troche odgrzeje :)

Mianowicie mam golfa mk3 z pneumatycznym zamkiem centralnym. Kupiłem sterownik zamka carprotect bx20:

http://www.allegro.pl/item950107489_uni ... yk_vw.html

i siłownik klapy tylnej:

http://www.allegro.pl/item949096481_sil ... _30kg.html

Schemat sterownika:
http://obrazki.elektroda.net/60_1241071405.jpg

Zacząłem od podłączenia siłownika klapy i tu mam problem. Podłączyłem siłownik zgodnie z instrukcją przez przekaźnik i przycisk otw klapy z pilota wogóle nie reaguje za to da sie ją otworzyć przytrzymując przycisk otwierania drzwi ale też nie prawidłowo bo daje tak jakby za mały prąd i siłownik "nie ma siły" natomiast przez "ręczny" przycisk otwiera sie prawidłowo.. Myślałem że może mam wadliwy towar ale kolega kupił identyczny i sprawa wygląda tak samo... Macie jakieś pomysły jak to podłączyć? Schematy porady?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 20:50 przez Damiano_TM, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój "EX" Dragon:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164954

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 19, 2010 23:38

Myślę że prościej będzie jeśli sam rozrysujesz jak podłączyłeś. Wygląda na to że kabelek sterujący z alarmu oraz stały plus pod styki 85 i 86 przekaźnika (biegunowość dowolna) , siłownik pod styk 87 i masę, stały plus pod styk 30


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Damiano_TM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 22:38
Lokalizacja: Biłgoraj/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Damiano_TM » sob mar 20, 2010 09:56

Coś takiego nabazgrałem..
Obrazek


Mój "EX" Dragon:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164954

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 371 gości