Gasnie na wolnych obrotach, muli sie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 13, 2007 16:16

diver666 pisze:propo tej rolki to chyba ona piszczala ta stara jest cala zardzewiala
no to trzeba bylo od razu mowic ze rolka piszczala a nie pasek :)
sprawdz ten rozrzad czy sie zgadza a jak nie to poprawic i dopiero zapłonem , bo sama regulacja zapłonem moze nie pomoc :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » wt lis 13, 2007 16:20

własnie ten koles cos mowil ze ktos cos przestawil i nie da sie tego sprawdzic czy byl dobrze ustawiony czy nie... Bo on robil cos takiego: sciagnal pokrywe od rozrzadu i na dole cos krecil i obracal tym paskiem i spogladal z prawej strony filtru powietrza do dziury w silniku (najpierw odkrecil taka zolta nakretke) i mowi ze jedno z drugim sie nie zgadza... i nie ma jak tego sprawdzic dlatego zalozyl tak samo jak poprzedni byl... mozliwe ze ktos cos pogrzebal przedtem?? mowil tez ze plastik jest wytarty bo ktos z drugiej strony napinacz chcial zakladac :D pewnie niezly asior z poprzedniego wlasciciela :)

Dodaje foty o jaki kurek mi chodzi :)

Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lis 13, 2007 16:32 przez diver666, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 13, 2007 17:10

1 w dziurze w skrzyni pod tym korkiem jest znak, na obudwie skrzyni jest drugi, maja byc one zgrane
2 na kole rozrzadu tez jest znak, i ma byc on zgrany z albo plastikowa nakladka taka pod ta osona paska ze zdjecia, albo z bokiem głowicy jak nie ma tej plastikowej nakladki
3 zdejmujesz kopułke i jak masz zdjety pasek to mozesz sobie pokrecic palcem, wiec ustawiasz palec na zapłon do pierwszego cylindra, mozesz zdjac palec i pod nim pod taka osonka jest kreska , to jest znaj do pierwszego cylindra, na na nalezy wycelowac z palcem,
spinasz wszystko paskeim , zeby nic sie nie przestawiło i powinno smigac, mala regulacja zapłonem i szerokiej drogi,
Jeszcze dla pewnosci mozesz pokrecic wałęm i zrobic pełen obrót kołem zeby sprawdzicz czy wszystko jest ok i czy tłoki nie spotkaja sie zaworami. Jak nie ma oporu to odpalic i podregulowac zaplonem , to znaczy troszke przyspieszyc zaplon ( ale bez lampy to sobie nie zrobisz teo sam)
zadna filozfowia,
zdejmij jeszcze to osłonke paska z kodem kreskowym :) i pokaz co tam masz, ale powinenes miec taka połksiezycowa nakladke platikowa, z napisem OT .


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » wt lis 13, 2007 17:48

no wlasnie! i on mowil ze nie pasuje jedno do drugiego i ze musial ktos cos przestawić i ustawil tak jak byl pasek... jak mam sprawdzic czy jest dobrze ustawiony skoro jest cos "pokikrane" ?? pod tym plastikiem mam od razu pasek.. nie mam osłonki zadnej
Ostatnio zmieniony wt lis 13, 2007 17:50 przez diver666, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 13, 2007 18:09

diver666 pisze:pod tym plastikiem mam od razu pasek.. nie mam osłonki zadnej
a ta duza ktora jest na zdjeciu, tam masz takie zapinki , do czego one sa przypiete ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » wt lis 13, 2007 18:12

do boku plastikowego. a to oto chodzi?? i to musi sie zgadzać z tym co jest pod ta zakretka z prawej strony ?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 13, 2007 18:16

diver666 pisze:do boku plastikowego.
czy tam masz strzaleczke na tym boczku plastikowym ? z góry taka strzaleczka i napis OT miedzy O a T jest srzaleczka


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » wt lis 13, 2007 18:21

jutro sprawdze bo teraz za ciemno jest :) ale podejrzewam ze tam jest ta strzałka to musi sie zgadzać z tym na tej rolce obok zaraz albo z tym pod nakretka jak dobrze rozumiem?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 13, 2007 18:36

diver666 pisze:to musi sie zgadzać z tym na tej rolce obok zaraz albo z tym pod nakretka jak dobrze rozumiem?
ta rolka to sie nazywa koło zebate wałka rozrzadu :)
tak ma sie zgadzac ta strzaleczka z tym znakiem na tym kole zebatym, i ma sie zgadzac z ze znakiem w na kole zamachowym ( przez ta dziurke pod korkiem , na kole jest znak , i na obudowie skrzyni (tez wewnatrz) :) ) te znaki ( w dziiurze dwa ) i na kole rozrzadu z tym boczkiem maja sie pokrywac CO CZWARTY obrót koła zamachowego, jezeli jest taka kombinacja ze znaki sie pokrywaja zarowno w dziurze jak i na kole to zdejmuj kopułke , zobacz który kabel masz od pierwszego cylindra ( liczy sie od strony paska) i na ten kabel ma byc skierowany palec, takie ustawienie bedzie działac.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » wt lis 13, 2007 22:32

guti pisze:
diver666 pisze:to musi sie zgadzać z tym na tej rolce obok zaraz albo z tym pod nakretka jak dobrze rozumiem?
ta rolka to sie nazywa koło zebate wałka rozrzadu :)
tak ma sie zgadzac ta strzaleczka z tym znakiem na tym kole zebatym, i ma sie zgadzac z ze znakiem w na kole zamachowym ( przez ta dziurke pod korkiem , na kole jest znak , i na obudowie skrzyni (tez wewnatrz) :) ) te znaki ( w dziiurze dwa ) i na kole rozrzadu z tym boczkiem maja sie pokrywac CO CZWARTY obrót koła zamachowego, jezeli jest taka kombinacja ze znaki sie pokrywaja zarowno w dziurze jak i na kole to zdejmuj kopułke , zobacz który kabel masz od pierwszego cylindra ( liczy sie od strony paska) i na ten kabel ma byc skierowany palec, takie ustawienie bedzie działac.
Zbyt hardcorowe to jest jak na mnie :) Jutro zaprowadze go do normalnego warsztatu zeby zobaczyl mi nastepny mistrz naprawy samochodów...

Mam jeszcze jedno pytanie... Czy ten zielony wezyk moze cos robic skoro jest taki zgiety?? Wsadzilismy kawalek weza ogrodowego zamiast tamego wezyka (ktory tez nie byl oryginalny) bo byl pekniety prawie przez cala swoja dlugosc... Jak fachowo sie nazywa ten wezyk??
Obrazek

-----
Po podkreceniu tych obrotów i tej dzisiejszej naprawie strasznie wyje jak dodam mu troche chociaz gazu... a jak dodam za mocno zeby rozpedzic samochod zaczyna podsmierdywac z pod maski...
Cholera co ja mam z tym samochodem :(



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 13, 2007 22:46

diver666 pisze:Jak fachowo sie nazywa ten wezyk??

przewód od odmy :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » wt lis 13, 2007 22:53

guti pisze:
diver666 pisze:Jak fachowo sie nazywa ten wezyk??

przewód od odmy :)
cholera i tez tak powiedziałem w sklepie - wygladowo pasował ale na oko byl za krotki i az 18 zł za kawałek gumy ? zdzierstwo... moze to przez ten napis "TURBO" na tej gumie :D



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 13, 2007 22:55

diver666, bo to sie kupuje na szrotach :) oryginalnie wyprofilowane itd, a swoja droga widzisz ze Turbo kosztuje :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości