Strona 2 z 3

: pt kwie 29, 2005 18:38
autor: miomio1
elementy ruchome ,dzwi , tyl. klapa , wiem ze nie mają ocynku do roku 1996

: pt kwie 29, 2005 23:58
autor: Zilly
u mnie '93 i na progach kwitnie rdza :/ bity nie był na 100%

: sob kwie 30, 2005 02:00
autor: daaroo
a u mnie 89 i rdzewieje tylko tam gdzie zadrapalem do golej blachy, tylko ze u mnie to szwaby jakos chyba lepiej zakonserwowaly bo u kumpla jest jakby gorzej

: sob kwie 30, 2005 07:33
autor: camelmk
Ja mam oryginalna klape i nic sie z nia nie dzieje, odkrecalem tablice i zamek z tylu - pod spodem tez czysto - za to na tylnim nadkolu maly wykwit.

: sob kwie 30, 2005 08:20
autor: adamo122
u mnie standardowo tylnia klapa (i ktoś wyzej dobrze napisał ze na białym lepiej widać, bo gdybym miał jakiś ciemny kolorek to bym nic nie zauważył) i jeszcze początki porogów, tam gdzie walą kamienie , ocynk może i był ale jak kamień mocno udeży to odpada kawałek lakieru razem z ocynkiem (tak mi przynajmniej lakiernik powiedział)

: sob kwie 30, 2005 09:50
autor: lolo_golf
Adamo mam to samo :grin: Białe autko i tez początki progóe mi lekko rdzewieją tam gdzie kamienie odwaliły lakier :crazy: Trzeba to jakos szybko zakonserwować :food:

: sob kwie 30, 2005 10:16
autor: Sylvo23
hehe, a u mnie tez tylna klape zmasakrowała rdza a moj mk3 jest z 95" propo progów u mnie tez korozja je zjadła czesciowo , ale to tylko dlatego ze ktos nie umiał zmienic koła i nie dał podnosnika na wzmocnieniu pozatym reszta blach ok. koszt jednego progu to ok 90zł/szt.

: śr cze 29, 2005 07:36
autor: enterro
Mój prawdopodobnie musiał być kiedyś podlany i nie wysuszony. Wyżarło mi spore kawałki progów. Ponadto w podłodze zrobiły sie trzy duże dziury. Na razie wstawiłem łaty z blachy, zakonserwowałem i nie przejmuje się.

: śr cze 29, 2005 09:42
autor: rzodkiew
pkirylcz pisze:Tak, mk3 mial. Nie wiem jednak od ktorego roku, moze wszystkie.
To chyba mk2 niezle korniki wcinaly.
chyba sobie zartujesz :chytry: mowicie o rocznikach powyzej 90 i narzekacie na korozje , oczywiscie nei ma aut doskonalych ale jesli chodzi o mk2 to szczeze powiem blachy ma dobre jak nie lepsze ( mk2 `86 i przejechane 395.000 i blachy eleganckie )od mk3 ale to moje zdanie nie bierzcie sobie tego do serca. pozdrawiam

: śr cze 29, 2005 11:13
autor: lukimaster
Duzo tu zalezy jak auto bylo uzywane(dbane przez wlascicieli)i czy bylo garazowane.ja mam bialego golfa('87rok) i kazda blach jest w 100% orginal.sa malutkie slady korozji(ktore juz zabezpieczylem)na tylnym prawym blotniku.a tak wsz.super.

: śr cze 29, 2005 12:59
autor: malgosk
Ja w swoim (MK3 z 92) zrobilem w maju konserwacje podwozia i usunalem rdze z blotnikow przednich, toz za kolami.

: śr cze 29, 2005 13:01
autor: malgosk
Przepraszam za przyduzy obrazek. W kazdym badz razie tak wyglada teraz :) Przedtem mial tuz za chlapaczem (tez zalozylem swiezo - polecam) duuuuze rudo-niebieskie, spuchniete plamy.

: czw cze 30, 2005 22:46
autor: Golf III GTI 8V
rydzu pisze:Niech znajdzie się ktoś kto ma oryginalną klapę tylnią bez ognisk rdzy i jeszcze nic z nią nie robił.
No to jestem :) Do tej pory nic nie robiłem i jest ok.. Teraz tylko po zimie nie wiem jakim cudem jakieś kamyczki w klapę mi uderzały i będę musiał polecieć ją jakimś podkładem antykorozyjnym.. Ale poza tym blachy 1sza klasa..

: pt lip 01, 2005 10:50
autor: Bula88
a ja powiem ze, starsze vw tzn mk2 passki, jetty to mial 100% lepsze blachy niz mk3!!!sam na wlasnej skorze sie o tym przekonalem a mk3 to moj 7 vw z rzedu!!!