Strona 2 z 2

: pn maja 02, 2005 19:15
autor: irwin
skoro silnik wchodzi na maksymalne obroty to musiał paść regulator
(nie pamiętam jak fachowo to się zwie) który ma za zadanie zapobiec rozbieganiu się silnika. to nie znaczy że część tłocząca pompy jest już do niczego.

: pn maja 02, 2005 22:15
autor: Pawel J
Niestety nie mam nikogo, kto by potrafił mi naprawić tą pompę - taniej i szybciej mnie wyjdzie wimiana na inną. Podobno moja już nie wyglądała najlepiej. Jak odbiorę auto wraz z starą pompą to będę mógł się pobawić w naprawianie jej.

: pn maja 16, 2005 19:36
autor: jakub1
hej!wstrzymaj się jeszcze z wymianą pompy. Mialem taki sam przypadek w moim 19 td. Przyczyna po zapowietrzeniu się pompy padł mi zimering na przepustnicy pompy/trzeba ściągnąć górną połowę pompy/ a potem po kilku dniach padł zimering przy przeponie. Lała ropa przez odpowietrznik. Całość naprawy u mechanika to około 100zl.tyle mnie skasował

: pn maja 16, 2005 19:45
autor: Pawel J
Niestety u mnie pompe rozwaliła kiepska ropa. Najpierw mój mechanik powiedział, że ona wygląda w środku jakbym na wodzie jeździł a potem w serwisie pomp mechanior powiedział mi żebym zmienił stację paliw.