Strona 2 z 2

: sob paź 27, 2007 18:47
autor: Armal
Witam ponownie dziękuję za zainteresowanie tematem .Dziśiaj byłem u mechanika ale nie mogłem sprawdzić ćiśnienia oleju bo nie miał do tego odpowiedniego przyżądu zaproponował mi dolać do śilnika specyfiku o nazwie doctor czy coś takiego co miało by troche poprawić parametry oleju . Pozatym zauważyłem minimalny wzrost oleju na bagnećiei ubytek płynu chłodzącego z chłodnicy i dymienie na biało z tłumika przy niskej temperatuże na zewnątrz .Mechanik mi powiedział żebym kontrolował olej i płyn w chłobnicy jej ewentualny ubytek wskazuje najprawdopodobniej na uszkodzoną uszczelke pod głowicą.Czy mechanik miał racje !!!.

PozdraVWiam

: sob paź 27, 2007 18:52
autor: miś fazi
nic nie dolewaj tylko sprawdż uszczelke pod głowicą

: sob paź 27, 2007 18:53
autor: guti
Armal, niech sie mechanik *#cenzura#* w łeb a nie bedzie Ci doktora lał!
te objawy wskazuja na padnieta uszczelke jak mowszi ze oleju przybyło,i płynu ubywa.
Co do tego dymku z rury to go powachaj co poczujesz , czy bedzie to slodki zapach oleju czy para wodna, a jak para wodna to wiem ze to mze troszke nie mniam mniam , ale wez palcem i zobqacz co o sie skrapla w wydechu, czy to bedzie takie sliskie klejace i najwazniejszy test czy to jest słodkie :D


mam do Ciebie prosbe :D nie klikaj w przypadku jakbym Ci pomogł bo mnie sie bardzo podpba 69 i tam ma zostac :D

: sob paź 27, 2007 20:06
autor: marecki_vitor
:panna: :rotfl: haha smiech na sali , lezem i kwiczem , dobrego masz mechaniora wiesz skoro kaze ci doctora dodawac :rotfl: po tym zabiegu napewno bedzie ci potrzebny doctor ,ale po to tylko zeby wykonac reanimacje twojego motoru . Daj do wymiany uszczelke i nie załuj kasy (nie u tego DOCTORA który kazał wlać ci te gów**) i bedzie po kłopocie . Pozdroooo

: sob paź 27, 2007 20:44
autor: GTI KR
takich mamy mechaników, dobrze ze trocin nie kazal dosypać hehe. Jak idzie woda do oleju to nie patrz na kurek tylko na to co w misce olejowej. moga to tez byc panewki lub pompa, a jesli jest maslanka w misce to rzeczywiscie uszczelka. pozdro

: sob paź 27, 2007 22:51
autor: Armal
GTI KR pisze:a jesli jest maslanka w misce to rzeczywiscie uszczelka. pozdro

A tak właśnie jest pod korkiem zbiera mi się tzw majonez.

jeszcze raz wielkie dzięki .punkty rozdane.

PozdraVWiam.

: ndz paź 28, 2007 18:28
autor: thorgil1
witam ja mam taki sam problem z kontrolką i brzęczkiem jak przejade pare km hm tyle że mi sie to włącza nawet jak mam ściągniete kable z obu czujników mam golfa 2 1,6 benz

: pt lis 09, 2007 00:22
autor: malllcin
Armal pisze:
GTI KR pisze:a jesli jest maslanka w misce to rzeczywiscie uszczelka. pozdro

A tak właśnie jest pod korkiem zbiera mi się tzw majonez.

jeszcze raz wielkie dzięki .punkty rozdane.

PozdraVWiam.
maślanka zbiera sie jak pod korkiem jak jezdzisz krótkie odcinku na nie dogrznym silnku ( w swoim byłym golfie też tak miałem), ale jeśli płynu faktycznie ubywa, a oleju przybywa to na 100% uszczelka pod głowicą. Nie baw sie w żadne doktory tylko wymiana!

: sob lis 17, 2007 19:35
autor: Armal
Witam problem został już zażegnany w autku .Mechanik wymienił mi uszczelke pod głowicą uszczelniacze i popychacze zaworowe i zplanował mi głowice , najgorsze jest to że zawołał za to 862 zł
Koszty :
-planowanie głowicy 320 zł.
-części 292 zł ( olej mobil 10W/40 płyn do chłodnicy , popychacze , uszczelniacze i uszczelka pod głowice )
- robocizna 250 zł.

mam wrażenie że gościo chce mnie naćiągnąc jakie jest wasze zdanie najlepsze jest to że zapłaciłem mu połowe i mam go w garści gdyż dał mi pokwitowanie za całą sume .Ile powinienem zapłaćić za taką naprawe . Za okazaną pomoc wielkie dzięki.

PozdraVWiam