Strona 2 z 2

: czw paź 25, 2007 20:28
autor: mivhal_f
wiem ze to jest najwazniejsze...ale jak to naprawic skoro sruba ktora kupilem nie pasuje...a w etce ktora serwis VW mial to byla poprawna sruba

: czw paź 25, 2007 20:32
autor: norek111
zamontuj taka jaka bedzie pasowac bo zaraz poide na kanal i sprawdze

: czw paź 25, 2007 20:35
autor: mivhal_f
teraz pytanie...sa 2 miejsca przy belce od zawieszenia lub po drugiej stronie...gdzie mam tą jakąkolwiek srube wkrecic??popatrz na zdjecia

: czw paź 25, 2007 20:38
autor: norek111
napewno do aluminiowego korektora to jedna calosc ta dzwignia

: czw paź 25, 2007 20:42
autor: mivhal_f
Obrazek
tu masz rysunek i zaznaczone 2miejsca mozliwego zaczepienia...w ktore mam wsadzic srube...i uspokoj sie bo jestes za bardzo nerwowy

: czw paź 25, 2007 20:47
autor: norek111
w to szersze miejsce kolego czyli od strony silnika bedziesz musial wybic ten stary trzpien

: czw paź 25, 2007 20:50
autor: mivhal_f
aha...ok to musze tylko znalezc srubke i to jakos zamocowac...

a i jeszcze 2 sprawy...
1)jak dlugo w tym miejscu wytrzyma ta spinka do kabli??
2)sruba musi wejsc w to wciecie w korektorze??i jak mocno skrecac

: czw paź 25, 2007 20:53
autor: norek111
niewiem o jaka spinke chodzi ale dzwignie skrec aby mogla pracowac

: czw paź 25, 2007 20:54
autor: mivhal_f
taka spinke jak sie spina kable by mniej zajmowaly...zapomnialem jak to sie nazywa normalnie...takie plastikowe dlugie...

: czw paź 25, 2007 20:55
autor: norek111
teraz wiem skrec to drutem metalowym ale to nie ja pisalem

: czw paź 25, 2007 20:57
autor: mivhal_f
aha...jak zdobede odpowiednia srube to dopiero bede sie tym bawil ew przy wymianie sprzegla poprosze mechanika o pomoc

: czw paź 25, 2007 21:56
autor: kemal
mivhal_f pisze:aha...ok to musze tylko znalezc srubke i to jakos zamocowac...

a i jeszcze 2 sprawy...
1)jak dlugo w tym miejscu wytrzyma ta spinka do kabli??
2)sruba musi wejsc w to wciecie w korektorze??i jak mocno skrecac

:mlotek: Człowieku drogi, skąd ktoś ma wiedzieć ile czasu korektor będzie się trzymał na spince do kabli? Po takich wypowiedziach dziwisz się, że ktoś kto marnuje swój cenny czas na takie głupie porady robi się nerwowy.Nie wolno tak jeździć, bo jak korektor się urwie podczas jazdy to pedał hamulca będziesz mógł naciskać jak gumową lalke,wystarczy?A od czego to?Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem nazwę - korektor siły hamowania.

: pt paź 26, 2007 06:41
autor: misiek
mivhal_f pisze:...jak sadzicie dlugo wytrzyma
nie
mivhal_f pisze:a wogle czy ktos moze mi wyjasnic do czego to jest?
korektor siły hamowania - służy on do regulacji ciś. w układzie ham. kół tylnych - czyli jeżeli tył jest obciążony (np: 2 osoby z tyłu) to korektor za pomocą tej dzwigni / zaworu zwieksza ciś. płynu ham. na tylne koła a co za tym idzie koła tylne mocniej ham. jast to po to by na pustym aucie nie blokowało tylnych kół