Strona 2 z 2

: pn lis 05, 2007 18:51
autor: msieczka
chłopaki też mam taki problem. też osadza sie woda na kurku i jest ta odma (ta maź pod kurkiem) i ubyło mi płynu chłodniczego ale oleju mi nic nie ubywa. ostatnio rozkreciłem poktywe zaworów żeby pomalować i tego "majonezu" co pod kurkiem bylo sporo. nie wiem co robic bo u mnie jeszcze dochodzi taki problem że jak sprawdze olej i tak rozetre i powącham to czuć tak jakby było w nim bezyna i nie wiem co robic.

odpala normalnie i chodzi normalnie nie dymi bo nie zauważylem czegos takiego. olej wymienilem na nowy i po tygodniu też go czuć bęzyna.

co to się może dziać? silnik 1.6 PN

: wt lis 06, 2007 10:35
autor: Robert Pala
na temat benzyny w oleju jest sporo postow trzeba wpisac w szukajce np benzyna w oleju albo uszczelka pod glowica i powinno wyskoczyc cos ciekawego,czasem trzeba uzyc ""

: czw lis 08, 2007 10:25
autor: ko_sa
a czy przypadkiem robia sie bardzo twarde rury od wody??u mnie ZAWSZE gdy byla do robienia uszczelka pod glowica to byl jeden z objawow!zarowno w benzynie jak i w dieslu.

: czw lis 08, 2007 11:10
autor: Szosownik
ko_sa pisze:a czy przypadkiem robia sie bardzo twarde rury od wody??u mnie ZAWSZE gdy byla do robienia uszczelka pod glowica to byl jeden z objawow!zarowno w benzynie jak i w dieslu.
przewody od wody zawsze są twarde bo jest to układ ciśnieniowy a jak za dużo ciśnienia to puszcza korek w zbiorniczku

Re: Zbierająca się woda w silniku??

: czw lis 08, 2007 11:37
autor: arab_den
Eszko pisze:Witam. Mam problem bo osadza mi sie woda na nakretce do wlewu oleju (to wyglada jak maź) nie wiem co moze byc powodem czy z chlodnicy jakis przeciek moze ?? I jeszcze chlodnica mi cieknie czy te uszczelniacze w plynie pomagaja ?? pozdrawiam i prosze o odpowiedzi
przerabiałem to rok temu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82157

tez delikadnie spadał mi poziom płynu chłodniczego i byłem wręcz przekonany ze to uszczelka, znajomy mechanik do którego zajechałem powiedział ze najpierw własnie trzeba dokładnie sprawdzić czy to czasem nie coś innego, po sprawdzeniu cisnienia na tłokach miałem wszędzie prawie po 14 i pozagladaniu tu i uwdzie stwierdził ze to nie uszczelka a okazało się ze wąz gumowy ma dziurke jak po igle i jak się nagzał to tamtędy uciekał mi płyn chłodzący, taki zbieg okoliczności. A maź na korku i bagnecie pojawiał się gdy było zimno a samochód nie nagzewał się wystarczająco zeby to odparowało