: pn paź 22, 2007 22:03
to on nie jest samoodpowietrzający?ssuchyy pisze:może masz zapowietrzony układ tak jak ja dzieje sie u mnie podobnie odpowietrzenie układu pomogło
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
to on nie jest samoodpowietrzający?ssuchyy pisze:może masz zapowietrzony układ tak jak ja dzieje sie u mnie podobnie odpowietrzenie układu pomogło
z tego co sie orientuję to układ sam się odpowietrzassuchyy pisze:może masz zapowietrzony układ tak jak ja dzieje sie u mnie podobnie odpowietrzenie układu pomogło i uszczelnienie jednego z przewodów niby nie ciekło ale stworzył się osad na łączeniu kroćca z chłodnica
Jestshift pisze:to on nie jest samoodpowietrzający?
Jest jeden podójny (od świec i od wskaźnika temp) na rurze wychodzącej z głowicy do chłodnicy.Szwajcar1976 pisze:czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden
Ten załącza tylko wentylatorSzwajcar1976 pisze:Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora
a termostat masz ok?Szwajcar1976 pisze:Witam,panowie u mnie znowu wskaźnik pokazuje tylko 70 stopni
,w lato w korku pokazywał normalnie
.co to może być,i czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden??Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora.Za odpowiedzi dziękuje
chciał bym tak miećbogik pisze:witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy korek czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??
Idealnie, tylko pozazdroscicloverboy pisze:bogik napisał/a:
witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy korek czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??
chciał bym tak mieć![]()
Pierwsze słysze że silnik w golfie się nie odpowietrzy sam jeśli chodzi o płyn chłodniczy. Jakoś zawsze we wszystkich moich golfach lub silnikach golfa które robiłem zalewało się płynem i jechało po tym jak poszło ciepłe powietrze z nagrzewnicy dolewało się płynu do zbiorniczka wyrównawczego i było dobrze. A jeżeli u ciebie w silniku TD układ sam się nie odpowietrza to sprawdź działanie korka w zbiorniczku wyrównawczym. Dodam ponadto że w moim VW T3 z silnikiem 1Y jak nie zakręce korka w zbiorniku wyrównawczym to nie mam szans na odpowietrzenie nagrzewnic.ssuchyy pisze:jak układ sam się moze odpowietrzyc jak zamkniety jest korek i nie ma odpowietrznikow
sam sie nie odpowietrzy
[ Dodano: 26 Paź 2007 20:37 ]
loverboy sie mylisz jesli nie ma odpowietrzenia to sie nigdy nie odpowietrzy
[ Dodano: 26 Paź 2007 20:45 ]
są dwie sruby odpowietrzajace jedna przy nagrzewincy i jedna na rurce u dołu jesli ich nie ma trzeba odpowietrzyc sciaga jac korek wlewowy