Strona 2 z 2

: pn paź 22, 2007 22:03
autor: shift
ssuchyy pisze:może masz zapowietrzony układ tak jak ja dzieje sie u mnie podobnie odpowietrzenie układu pomogło
to on nie jest samoodpowietrzający?

: pn paź 22, 2007 22:07
autor: loverboy
ssuchyy pisze:może masz zapowietrzony układ tak jak ja dzieje sie u mnie podobnie odpowietrzenie układu pomogło i uszczelnienie jednego z przewodów niby nie ciekło ale stworzył się osad na łączeniu kroćca z chłodnica
z tego co sie orientuję to układ sam się odpowietrza

: pn paź 22, 2007 22:38
autor: jozekrjrj
a czy nie jest tak ze:

termostat jest na dole na wyjsciu płynu chłodniczego w strone chłodnicy ,a czujnik temperatury jest na króćcu ktory znajduje sie na powrocie z chłodnicy

: wt paź 23, 2007 06:59
autor: el Kopyto
shift pisze:to on nie jest samoodpowietrzający?
Jest

: wt paź 23, 2007 07:27
autor: Szwajcar1976
:okej: Witam,panowie u mnie znowu wskaźnik pokazuje tylko 70 stopni :crazy: ,w lato w korku pokazywał normalnie :chytry: .co to może być,i czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden??Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora.Za odpowiedzi dziękuje :pub:

: wt paź 23, 2007 07:32
autor: el Kopyto
Szwajcar1976 pisze:czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden
Jest jeden podójny (od świec i od wskaźnika temp) na rurze wychodzącej z głowicy do chłodnicy.
Szwajcar1976 pisze:Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora
Ten załącza tylko wentylator

: wt paź 23, 2007 09:17
autor: gOOzOl
Szwajcar1976 pisze::okej: Witam,panowie u mnie znowu wskaźnik pokazuje tylko 70 stopni :crazy: ,w lato w korku pokazywał normalnie :chytry: .co to może być,i czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden??Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora.Za odpowiedzi dziękuje :pub:
a termostat masz ok?

: wt paź 23, 2007 12:12
autor: bogik
witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy miasto czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??

: wt paź 23, 2007 12:22
autor: loverboy
bogik pisze:witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy korek czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??
chciał bym tak mieć :crazy: :(

: śr paź 24, 2007 17:41
autor: mieciu7
ale to 92 stopnie to dużo? u mnie to była norma.. latem 96-98 w korku... na autostradzie dochodził do 110 stopni przy 170km/h i 5tysiacach (silnik 1.8 abs). po co bawić się w termostaty? wszystko w normie, jeździł, hulał, nie grzał się.... (tzn takie były wskazania temp. oleju)

: śr paź 24, 2007 19:27
autor: Dzaba83
loverboy pisze:bogik napisał/a:
witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy korek czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??

chciał bym tak mieć :crazy: :(
Idealnie, tylko pozazdroscic

tez u siebie mialem problemy ze wskazaniem temperatury , na trasie 50 po miescie okolo 80 zmienilem czujnik temperatury na niemiecki dalem 70 zl z żółtym paskiem wedlug katalogu i tera pokazuje 110 na trasie jak i po miescie u elektromechanika mialem mierzona temperature silnika termometrem laserowym i byla 92

z tymi czujnikami w golfach to jest czarna magia

[ Dodano: 24 Paź 2007 19:30 ]
Idzie przestawic wskazowke na zegarze tak aby wskazywala 90 ?? a nie 110 bo to troche razi w oczy ;) chociaz juz sie przyzwyczailem

: pt paź 26, 2007 20:35
autor: ssuchyy
jak układ sam się moze odpowietrzyc jak zamkniety jest korek i nie ma odpowietrznikow
sam sie nie odpowietrzy :food:

[ Dodano: 26 Paź 2007 20:37 ]
loverboy sie mylisz jesli nie ma odpowietrzenia to sie nigdy nie odpowietrzy

[ Dodano: 26 Paź 2007 20:45 ]
są dwie sruby odpowietrzajace jedna przy nagrzewincy i jedna na rurce u dołu jesli ich nie ma trzeba odpowietrzyc sciaga :food: jac korek wlewowy

: sob paź 27, 2007 08:46
autor: el Kopyto
ssuchyy pisze:jak układ sam się moze odpowietrzyc jak zamkniety jest korek i nie ma odpowietrznikow
sam sie nie odpowietrzy

[ Dodano: 26 Paź 2007 20:37 ]
loverboy sie mylisz jesli nie ma odpowietrzenia to sie nigdy nie odpowietrzy

[ Dodano: 26 Paź 2007 20:45 ]
są dwie sruby odpowietrzajace jedna przy nagrzewincy i jedna na rurce u dołu jesli ich nie ma trzeba odpowietrzyc sciaga jac korek wlewowy
Pierwsze słysze że silnik w golfie się nie odpowietrzy sam jeśli chodzi o płyn chłodniczy. Jakoś zawsze we wszystkich moich golfach lub silnikach golfa które robiłem zalewało się płynem i jechało po tym jak poszło ciepłe powietrze z nagrzewnicy dolewało się płynu do zbiorniczka wyrównawczego i było dobrze. A jeżeli u ciebie w silniku TD układ sam się nie odpowietrza to sprawdź działanie korka w zbiorniczku wyrównawczym. Dodam ponadto że w moim VW T3 z silnikiem 1Y jak nie zakręce korka w zbiorniku wyrównawczym to nie mam szans na odpowietrzenie nagrzewnic.