Strona 2 z 2

: pn paź 22, 2007 13:28
autor: zjawa
skoro coś szczeliło w silniku i chodzi na trzy cylindry to moim zdaniem mógł pójść korbowód
bardzo blisko wału tak że nie wadzi o nic . najprościej to zdjąć miske olejową i sprawdzić co i jak, zawsze to mniej pracochłonne niż ściąganie głowicy ale zacząć należy od pomiaru ciśnienia na cylindrach

: pn paź 22, 2007 14:08
autor: tirsone
piter_golf pisze:Otwarłem maske, odkręciłem korek ze zbiorniczka wyrównawczego i wywaliło mi cała jego zawartość bardzo szybko.
A tak pozwolę sobie zapytać... Po co to zrobiłeś? :bajer:

: czw paź 25, 2007 16:22
autor: piter_golf
Zawiozłem auto do mechanika i pomiary kompresji mówią same za siebie: 8 - 6 - 3 - 2
Dzisiaj ma być ściągana głowica i zobaczymy co dalej

: czw paź 25, 2007 19:34
autor: GTI KR
przykra sprawa z tą kompresją. Jak cos strzelilo to zostalo ci sie tylko pocieszac ze zawory lekko pogieło,a nic wiecej. Ps ja tez nie rozumiem po co odkręcales ten kurek.
pozdro i powodzenia

: czw paź 25, 2007 19:55
autor: norek111
to motor padech

: pt paź 26, 2007 13:31
autor: piter_golf
Motor Padł i to totalnie. Zastanawiam sie czy go robić czy kupić drugi. Chociaż nie mam pewności czy nie kupie kolejnego takiego

: pt paź 26, 2007 14:32
autor: zoso8894
a ile mial przebiegu ?
pewnie w 1000 bys sie zmiescil za naprawe i silnik z allegro

: pt paź 26, 2007 14:42
autor: piter_golf
Przebiegu miał 210 tys km i "PODOBNO" dwa lata temu był robiony. I właśnie sie zastawiam czy nie lepiej go zrobić raz a porządnie a nie kupować kolejną padake.

: pt paź 26, 2007 18:28
autor: GTI KR
Ja Ci powiem tak. Jak zrobisz to bedziesz wiedzial co masz. Ja ostatnio robiłem swojego KR. Częsci do volkswagena nie sa drogie a wiec w 1000 powinieneś sie zmieścic. Najpierw go rozbierz bo nie wiadomo co jest przyczyną. Jak gladzie cylindrów sa w strasznym stanie to robic moze Ci sie nie oplacac. Ja u siebie robilem szlif walu, wymienialem panewki głowne, korbowodowe, pierscienie,, do tego planowanie glowicy i sprawdzenie na szczelność + uszczelki i wyszlo mnie to łącznie z olejem itp niecale 800zl. Najpierw zdiagnozuj, dokladnie przeanalizuj, a potem podejmij decyzje.

: pt paź 26, 2007 19:44
autor: norek111
jak kolega pisze jesli cylindry oki to warto naprawiac bedziesz wiedzial co masz

: pt paź 26, 2007 21:34
autor: piter_golf
auto zostało u mechanika i będzie robiony silnik. co wyjdzie to sie okaże

[ Dodano: Pią Lis 02, 2007 22:27 ]
Właśnie dzisiaj odebrałem auto od mechanika. Lista nowych części jest bardzo długa i kosztowna. I teraz mam dwa takie pytania.
1. Został wymieniony termostat i wydaje mi sie że trochę za późno się otwiera. Tzn. Po odpaleniu auta i podczas jazdy wskazówka najpierw idzie do góry, przechodzi trochę przez środek i później spada poniżej środka.
2. Trochę poci się (cieknie) spod pompy wody tzn z miejsca tego plastikowego króćca z którego idzie wąż do chłodnicy. Jak sie to poprawnie nazywa, ile to może kosztować i czy muszę dokupić do tego jakieś uszczelki.