Poważny problem z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zjawa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt cze 26, 2007 08:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: zjawa » pn paź 22, 2007 13:28

skoro coś szczeliło w silniku i chodzi na trzy cylindry to moim zdaniem mógł pójść korbowód
bardzo blisko wału tak że nie wadzi o nic . najprościej to zdjąć miske olejową i sprawdzić co i jak, zawsze to mniej pracochłonne niż ściąganie głowicy ale zacząć należy od pomiaru ciśnienia na cylindrach


-----------o00o----'(_)'----o00o-----------

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn paź 22, 2007 14:08

piter_golf pisze:Otwarłem maske, odkręciłem korek ze zbiorniczka wyrównawczego i wywaliło mi cała jego zawartość bardzo szybko.
A tak pozwolę sobie zapytać... Po co to zrobiłeś? :bajer:


Mój golf

Miłość ożyła....

piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » czw paź 25, 2007 16:22

Zawiozłem auto do mechanika i pomiary kompresji mówią same za siebie: 8 - 6 - 3 - 2
Dzisiaj ma być ściągana głowica i zobaczymy co dalej



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw paź 25, 2007 19:34

przykra sprawa z tą kompresją. Jak cos strzelilo to zostalo ci sie tylko pocieszac ze zawory lekko pogieło,a nic wiecej. Ps ja tez nie rozumiem po co odkręcales ten kurek.
pozdro i powodzenia


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 25, 2007 19:55

to motor padech



piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » pt paź 26, 2007 13:31

Motor Padł i to totalnie. Zastanawiam sie czy go robić czy kupić drugi. Chociaż nie mam pewności czy nie kupie kolejnego takiego



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pt paź 26, 2007 14:32

a ile mial przebiegu ?
pewnie w 1000 bys sie zmiescil za naprawe i silnik z allegro



piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » pt paź 26, 2007 14:42

Przebiegu miał 210 tys km i "PODOBNO" dwa lata temu był robiony. I właśnie sie zastawiam czy nie lepiej go zrobić raz a porządnie a nie kupować kolejną padake.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt paź 26, 2007 18:28

Ja Ci powiem tak. Jak zrobisz to bedziesz wiedzial co masz. Ja ostatnio robiłem swojego KR. Częsci do volkswagena nie sa drogie a wiec w 1000 powinieneś sie zmieścic. Najpierw go rozbierz bo nie wiadomo co jest przyczyną. Jak gladzie cylindrów sa w strasznym stanie to robic moze Ci sie nie oplacac. Ja u siebie robilem szlif walu, wymienialem panewki głowne, korbowodowe, pierscienie,, do tego planowanie glowicy i sprawdzenie na szczelność + uszczelki i wyszlo mnie to łącznie z olejem itp niecale 800zl. Najpierw zdiagnozuj, dokladnie przeanalizuj, a potem podejmij decyzje.


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt paź 26, 2007 19:44

jak kolega pisze jesli cylindry oki to warto naprawiac bedziesz wiedzial co masz



piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » pt paź 26, 2007 21:34

auto zostało u mechanika i będzie robiony silnik. co wyjdzie to sie okaże

[ Dodano: Pią Lis 02, 2007 22:27 ]
Właśnie dzisiaj odebrałem auto od mechanika. Lista nowych części jest bardzo długa i kosztowna. I teraz mam dwa takie pytania.
1. Został wymieniony termostat i wydaje mi sie że trochę za późno się otwiera. Tzn. Po odpaleniu auta i podczas jazdy wskazówka najpierw idzie do góry, przechodzi trochę przez środek i później spada poniżej środka.
2. Trochę poci się (cieknie) spod pompy wody tzn z miejsca tego plastikowego króćca z którego idzie wąż do chłodnicy. Jak sie to poprawnie nazywa, ile to może kosztować i czy muszę dokupić do tego jakieś uszczelki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 329 gości