Poważny problem z silnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
skoro coś szczeliło w silniku i chodzi na trzy cylindry to moim zdaniem mógł pójść korbowód
bardzo blisko wału tak że nie wadzi o nic . najprościej to zdjąć miske olejową i sprawdzić co i jak, zawsze to mniej pracochłonne niż ściąganie głowicy ale zacząć należy od pomiaru ciśnienia na cylindrach
bardzo blisko wału tak że nie wadzi o nic . najprościej to zdjąć miske olejową i sprawdzić co i jak, zawsze to mniej pracochłonne niż ściąganie głowicy ale zacząć należy od pomiaru ciśnienia na cylindrach
-----------o00o----'(_)'----o00o-----------
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Ja Ci powiem tak. Jak zrobisz to bedziesz wiedzial co masz. Ja ostatnio robiłem swojego KR. Częsci do volkswagena nie sa drogie a wiec w 1000 powinieneś sie zmieścic. Najpierw go rozbierz bo nie wiadomo co jest przyczyną. Jak gladzie cylindrów sa w strasznym stanie to robic moze Ci sie nie oplacac. Ja u siebie robilem szlif walu, wymienialem panewki głowne, korbowodowe, pierscienie,, do tego planowanie glowicy i sprawdzenie na szczelność + uszczelki i wyszlo mnie to łącznie z olejem itp niecale 800zl. Najpierw zdiagnozuj, dokladnie przeanalizuj, a potem podejmij decyzje.
BB (borówka, bandit ...)
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
auto zostało u mechanika i będzie robiony silnik. co wyjdzie to sie okaże
[ Dodano: Pią Lis 02, 2007 22:27 ]
Właśnie dzisiaj odebrałem auto od mechanika. Lista nowych części jest bardzo długa i kosztowna. I teraz mam dwa takie pytania.
1. Został wymieniony termostat i wydaje mi sie że trochę za późno się otwiera. Tzn. Po odpaleniu auta i podczas jazdy wskazówka najpierw idzie do góry, przechodzi trochę przez środek i później spada poniżej środka.
2. Trochę poci się (cieknie) spod pompy wody tzn z miejsca tego plastikowego króćca z którego idzie wąż do chłodnicy. Jak sie to poprawnie nazywa, ile to może kosztować i czy muszę dokupić do tego jakieś uszczelki.
[ Dodano: Pią Lis 02, 2007 22:27 ]
Właśnie dzisiaj odebrałem auto od mechanika. Lista nowych części jest bardzo długa i kosztowna. I teraz mam dwa takie pytania.
1. Został wymieniony termostat i wydaje mi sie że trochę za późno się otwiera. Tzn. Po odpaleniu auta i podczas jazdy wskazówka najpierw idzie do góry, przechodzi trochę przez środek i później spada poniżej środka.
2. Trochę poci się (cieknie) spod pompy wody tzn z miejsca tego plastikowego króćca z którego idzie wąż do chłodnicy. Jak sie to poprawnie nazywa, ile to może kosztować i czy muszę dokupić do tego jakieś uszczelki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 329 gości