Strona 2 z 2

: czw paź 18, 2007 20:55
autor: Direct
Jes
finek pisze:Muge prosić dokładniej
Jeśli winne są świece to z powodu tego że iskra nie ma odpowiedniej mocy lub świeca gubi iskrę...wtedy silnik nie jest w stanie utrzymać obrotów..a naciśniecie pedału gazu powoduje zwiekszenie dawki paliwa(gazu) i przyduszenie silnika .... bo poprostu nie jest w stanie tego spalić i wtedy moze zgasnać

: czw paź 18, 2007 21:01
autor: finek
Paweł Marek pisze:zawór jest na wężu koło wtrysku, na zimnym silniku jest otwarty, po ogrzaniu prądem w trakcie pracy silnika się zamyka. Jeśli jest zepsuty to u ciebie musiałby się zaiesić w pozycji zamkniętej. Wystarczy odpiąć węże i dmuchnąć.
.
chodzi o tą puszke czarną wystarczy dmuchnąć i co wtedy #-o.
Autko pali mi na bęzynie czy to napewno świece

: wt paź 23, 2007 09:18
autor: zarowa7
Dzisiaj drodzy panowie to już mnie rozje...o konkretnie :grrr: Silnik nagrzany do odpowiedniej temp czyt.wskazóweczka na środku i przy zmianie biegów tzn. wcisnięciu sprzęgła i próbie zmiany kontrolka aku zaczeła mrógac, jak znam życie gdybym nie wrzucił biegu to by zgasł. Już nie ogarniam, regulacja ssania odpada przy rozgrzanym silniku przecież się wyłącza, czujnik temp. wymieniany pare miechów temu, napiecie sprawdzane jest ok, jedyne co mi przychodzi do głowy do szczotki ze szczotkotrzymaczem (chyba to tak sie nazywa) na alternatorze w sumie jeszcze może być ze lewe powietrze gdzies bierze, ale pewien nie jestem.
Co wy na to bo ja powoli wysiadam :kac:

[ Dodano: 05 Lis 2007 10:10 ]
Byłem podkrecić obroty, myslalem ze jak zrzucam na luz to obroty za bardzo opadają, ale nic z tego teraz nawet po rozgrzaniu silnika przy probie zmiany biegow czyt.wcisnieciu sprzegla potrafi zgasnac a gdy stoi strasznie telepac. HELP !!!