obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jlewan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr paź 17, 2007 07:53
Lokalizacja: Świnoujście

Trudności z odpalaniem i obrotami

Post autor: jlewan » śr paź 17, 2007 08:08

Mam Golfa IV 98 1,6 benzyna i problem. Zdarza się, że nie chce zapalić, ale dzieje się to, gdy silnik jest ciepły po przejechaniu jakiegoś odcinka. Po kilku próbach udaje się zapalić, ale bywa, że obroty są nierównomierne i silnik czasem gaśnie. Przy ponownej próbie odpalenia po kilku razach auto "zaskakuje" i obroty skaczą do 5 tysięcy. Wtedy trzeba zgasić silnik, bo obroty nie spadają i wtedy znowu nie można zapalić. Po kilkunastu próbach czuć jak śmierdzi paliwo. Auto było na komputerze dwa razy i nie ma żadnych błędów. Spalanie jest w normie. Może ktoś się spotkał z podobnymi problemami i znalazł rozwiązanie.

Jacek



cinek26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 16, 2007 16:51
Lokalizacja: 10603898

Post autor: cinek26 » śr paź 17, 2007 09:08

gaznik napewno jest ten sam 2 ee silnki ma oznaczenia PN i mam sterownik w podszybiu wydaje mi sie ze gaznik jest ok duzo sie naczytalem o tej sondzie lambda moze to prze nia tak sie dzieje pod gaznikiem sa jakies niby 2 czujniki czyli jak sie juz wydach zaczyna z jednego wychodzi kawalek rureczki a na nie jest zalozona niebieska gumka a pod nim jest drugi do niego jest jakis kabelek doprowadzonyno ale gdy zapalilem samochod i odlaczylem od tego czujnika kabelek to samochod chodzil tak sam nic sie nie zmienilo

[ Dodano: 17 Paź 2007 09:11 ]
ale dziwi mnie jedno ze samochod na wolnych cyka jak dziecko a gdy chce jechac to wtedy szarpie dusi sie nie mam juz glowy

[ Dodano: 17 Paź 2007 09:11 ]
ale dziwi mnie jedno ze samochod na wolnych cyka jak dziecko a gdy chce jechac to wtedy szarpie dusi sie nie mam juz glowy



Bennyab
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt paź 16, 2007 22:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Bennyab » śr paź 17, 2007 12:42

Sorki to moz sie pomylilem z tym silnikiem ale jaki jest problem z tymi obrotami Hellp


Artur

cinek26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 16, 2007 16:51
Lokalizacja: 10603898

Post autor: cinek26 » śr paź 17, 2007 13:08

CZY JEST KTOS KTO MI POMOZE Z TYMI OBROTAMI NO AUTO CHODZI NA BENZYNIE NA WOLNYCH JAK DZIECKO A JAK CHE JECHAC TO BUCZY DLAWI SIE SLABNIE NIE WIEM CO JEST GRANE TO JEST SILNIKE 1,6 GOLF II INICJALY CZY TE NR SILNIKA TO PN NIE WIEM CO Z NIM POMOCY !!!! CO JEST GRANE ??

[ Dodano: 17 Paź 2007 13:10 ]
A I JESZCZE JEDNO GAZNIK ZOSTAL WYMIENOINY NA DRUGI TAKI SAM CZYLI PIERBURG 2 EE PRZEZ 2 DNI BYLO OK A POZNIJ SIE ZACZELO CZY TEN GAZNIK TRZEBA REGULOWAC CZY COS SKORO ZOSTAL WYMIENIONY ???



Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » śr paź 17, 2007 13:18

ja tam się aż tak nie znam ale z tego co opisałeś to wygląda jakby go zalewało albo nie chodził na wszystkie cylindry
ale nie rozumiem stwierdzenia
cinek26 pisze:CHODZI NA BENZYNIE NA WOLNYCH JAK DZIECKO
:chytry:



cinek26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 16, 2007 16:51
Lokalizacja: 10603898

Post autor: cinek26 » śr paź 17, 2007 13:54

CHODZI JAK DZIECKO CZYLI ROWNO I WOGOLE LADNIE ALE JUZ JAK RUSZAM POWYZEJ 40 KM/H ZACZYNA SIE JAKBU DUSIC PRZESTAJ JECHAC SLABIE CZASEM SZARPIE ALE LEKKO I NIE WIEM CO JEST

[ Dodano: 17 Paź 2007 13:55 ]
A CHODZIC CHODZI NA WSZYSTKIE LADNIE ZAPALA TAK SIE MARTWIE BO WYMIENILEM GAZNIK I NIE WIEM CZY TEN MOZE BYC TAZ ZLY ALE MI SIE WYDAJE ZE NIE BO NA WOLNYCH BARDZO LADNIE CHODZI



Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » śr paź 17, 2007 14:17

a jak na miejscu robisz przegazówkę to co się z nim dzieje??
kopci jakoś na czarno czy coś??
aha i nie pisz DUŻYMI literami :chytry:
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 14:18 przez _pączek_, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr paź 17, 2007 17:41

cinek26 pisze:CZY JEST KTOS KTO MI POMOZE Z TYMI OBROTAMI NO AUTO CHODZI NA BENZYNIE NA WOLNYCH JAK DZIECKO A JAK CHE JECHAC TO BUCZY DLAWI SIE SLABNIE NIE WIEM CO JEST GRANE TO JEST SILNIKE 1,6 GOLF II INICJALY CZY TE NR SILNIKA TO PN NIE WIEM CO Z NIM POMOCY !!!! CO JEST GRANE ??

[ Dodano: 17 Paź 2007 13:10 ]
A I JESZCZE JEDNO GAZNIK ZOSTAL WYMIENOINY NA DRUGI TAKI SAM CZYLI PIERBURG 2 EE PRZEZ 2 DNI BYLO OK A POZNIJ SIE ZACZELO CZY TEN GAZNIK TRZEBA REGULOWAC CZY COS SKORO ZOSTAL WYMIENIONY ???
Tu masz opis jak zdiagnozowac usterke w elektronice w twoim silniku PN, przeczytaj i sprawdz-moze ci to pomoze

[ Dodano: 17 Paź 2007 17:42 ]
http://vw2.info/vwforum/kody/



cinek26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 16, 2007 16:51
Lokalizacja: 10603898

Post autor: cinek26 » śr paź 17, 2007 18:33

dzieki za te informacje ale skad wezme taki tester ??? zeby sprawdzic co ??? http://vw2.info/vwforum/kody/bo pod tym linkiem jest podane zeby to sprawdzic testerem a skad ja to wezme ?? a co do przygazówki to na miejscu jest ok przygazuje zejdzie do wolnych obrotów i chodzi rowno lecz gdy rusze i przywaznie przy 2 biegu zaczyna szrpac lub nie ma wogole sily silnik zaczyna tak opadac z obrotow powoli slabnie i wtedy gdy puszcze pedal gaz i wcisne ale delikatnie zaczyna znowu jechac ale delikatnie bo jak wcisne do oporu to wszystko sie powtarza a i czasem jak odpale to dymi ale bialym dymem przy przygazowce a gdy za chwile zgasze znowu jest oki nic nie dymi



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr paź 17, 2007 20:20

cinek26 pisze:dzieki za te informacje ale skad wezme taki tester ??? zeby sprawdzic co ??? http://vw2.info/vwforum/kody/bo pod tym linkiem jest podane zeby to sprawdzic testerem a skad ja to wezme ?? a co do przygazówki to na miejscu jest ok przygazuje zejdzie do wolnych obrotów i chodzi rowno lecz gdy rusze i przywaznie przy 2 biegu zaczyna szrpac lub nie ma wogole sily silnik zaczyna tak opadac z obrotow powoli slabnie i wtedy gdy puszcze pedal gaz i wcisne ale delikatnie zaczyna znowu jechac ale delikatnie bo jak wcisne do oporu to wszystko sie powtarza a i czasem jak odpale to dymi ale bialym dymem przy przygazowce a gdy za chwile zgasze znowu jest oki nic nie dymi
Popatrz za "testerem" w sklepie elektrycznym. To jest zwykla kontrolka tylko zamiast neonowki jest dioda. Ten probnik pokazuje zwarcie i zw faze. Popatrz tez w marketach-ja tam kupilem swoj- koszt ok 10 zl



cinek26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 16, 2007 16:51
Lokalizacja: 10603898

Post autor: cinek26 » czw paź 18, 2007 08:53

krissek, a skad wiesz ze na przygazowce dymi zalezy kiedy raz zapale to dymi bialym dymem a raz nie dymi wogole wiesz co moze byc?

[ Dodano: 18 Paź 2007 10:54 ]
krissek, HEJ KOLEGO JAK JOBIE PRZYGAZOWKE NA MIEJSCU TO KOPCI ALE BIALEM DYMEM ALE JAK ZGASZE I ZAPALE JUZ NIE ALE TO CZASEM TAK JEST OCZWISCIE MAM W NIM ZALOZONY GAZ 1 GENERACJI WIESZ JAK MOZE BYC PRZYCZYNA ??? PYTASZ CZY KOPCI TAK JAK BYS CHYBA WIEDZIAL CO JEST



Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » czw paź 18, 2007 14:13

no bo jakby kopcił na czarno to by znaczyło że mieszanka prze bogacona
ale z tego co piszesz to dla mnie wygląda jakby silnik mocy nie miał
sprobuj na razie zrobić tak jak agrala, pisze z tymi kodami błyskowymi :chytry:



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

znow te obroty

Post autor: tursky » czw paź 18, 2007 16:27

to znowu ja i znow problem z obrotami. Mialem wymieniac linke kiedy zuwazylem ze na scignietej lince z gaznika po 30 sekundach silnik chce gasnac ale ratuje sie i nagle obroty wracaja do normy i sytuacja ta powtarza sie cyklicznie co jakas minute. Znow jak jest linka zalozona to obroty skacza do 4000 tys a jak juz spadna to nawet tak ze silnik zgasnie. W czym rzecz???
wyjasnijcie mi co to jest ten silnik krokowy i gdzie on sie znajduje? ja mam silnik chyba PN.

nie wiem co trzyma, przepustnica czy linka bo jak obroty sie zawieszaja to pedal gazu jest troche wcisniety. Moze to syf w gazniku, bo chwile jezdzilem z niedokladnie zalozona obudowa....prosze o rade bo zblizaja sie trasy a ja nie mam czym jezdzic...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 411 gości