Strona 2 z 2

: pn paź 15, 2007 14:36
autor: wyczol444
zgadza się nagrzewnica jest tania ale jest dużo roboty z jej wymianą a ja nie mam za bardzo na to czasu a po za tym ja nie wiem czy to wina nagrzewnicy.

[ Dodano: 23 Paź 2007 19:57 ]
wlałem do nagrzewnicy rozrobiony kamiks i nic to nie dało woda wyleciała czysta. a może nie do końca otwiera mi sie ta klapa od ciepłego powietrza da sie to jakoś sprawdzić bez ściągania całego kokpitu?

: śr paź 24, 2007 15:35
autor: towek
Ladnie ustawiony termostat ma kreske cieczy pionowo Owszem ale u mnie podczas jazdy po miescie tak jes a czy podczas jazdy poza miastem jest mozliwosc aby spadal do 1 kreski?? U mnie sie tak wlasnie dzieje i nie mam zielonego pojecia co jest tego przyczyna Przy okazji jeszcze mam problemy z ogrzewaniem..nie wiem czy to wszystko razem laczyc Do tego wszystkiego zagladalm gaz i parownik jest wlasnie podpiety pod weze z nagrzewnicy czy to moze powodowac spadek temperatury na nagrzewnicy

: śr paź 24, 2007 16:40
autor: fazi205
Tomek ty to masz na bank zrąbany termostat.
Kolega co założył temat radze najpierw przepchać wodą nagrzewnice zdjąć węże i podłączyć pod jeden wąż szlaucha z wodą a w drugi rurka by wodę odprowadzała powtórzyć taka operacje z 3 albo 4 razy potem zalać wodą odpalić silnik i zobaczyć jak to nie pomorze to wymiana nagrzewnicy albo jeszcze sprawdź pokrętło od ogrzewania mogła iść linka

: ndz paź 28, 2007 22:04
autor: wyczol444
ciag dalszy mojego postu: przeczyściłem nagrzewnice i nic to nie dało wąż dolotowy jak i powrót z nagrzewnicy gorące a w aucie zimno!!!! moze macie jakas porade jak wymienić nagrzewnice w golfie 3 i jak zdemontować kierownice z poduszka powietrzną? mam dwie poduszki i obawiam sie demontarzu ma ktos na to jakis sposób? mile widane fotki.
PROSZE O POMOC!!!

: wt paź 30, 2007 22:38
autor: KONDZIO222
wyczol444 pisze:przeczyściłem nagrzewnice i nic to nie dało wąż dolotowy jak i powrót z nagrzewnicy gorące a w aucie zimno!!!! moze macie jakas porade jak wymienić nagrzewnice w golfie 3

na razie nie kupuj nowej tylko sprawdź sobie czy klapa ta w obudowie nagrzewnicy na lince (od ciepłe-zimne powietrze) ci chodzi tzn.czy się do końca zamyka i otwiera jak masz złamany taki plastik z ząbkami do którego przymocowana jest linka to klapa może być zamknięta i wieje ci tylko zimne ja tak miałem i dzisiaj już się z tym uporałem :bajer:

: sob lis 03, 2007 10:15
autor: wyczol444
klapa raczej mi sie otwiera jak kręce pokrętłem to rusza mi sie to ciegno co jest przy nagrzewnicy które otwiera ciepłe powietrze wydaje mi sie ze tam jest ok.

a wie ktoś jak zdemontować kokpit z poduszkami powietrznymi kierownice itd.?

: sob lis 03, 2007 10:37
autor: lokmen
Mnie się jednak wydaję że nie wszystko "tam" jest ok- czyli z cięgnami. bo skoro węże na wlocie i wylocie są gorące to znaczy że albo linka się popuściła i nie otwiera do końca ciepłege tylko wali pół na pół z zimnym lub też jest jakiś syf który może powodować nie do końca otwarcie kanału z nagrzewnicą.
A powiedz czy dmucha mocno wiatrem? bo moze wlot pow. masz zatkany i nie dmucha...

: ndz lis 04, 2007 21:53
autor: wyczol444
dmuchało słabo ale wywaliłem filtr pyłkowy i teraz dmucha super a co do klapki to odłaczyłem linke i ręcznie otworzyłem klapke przy samej nagrzewnicy wynik: bez zmian!

[ Dodano: 06 Lis 2007 21:44 ]
witam ponownie dzisiaj zabrałem się za wymiane nagrzewnicy efekt pirunującą po wymianie od razu po odpaleniu robi się ciepło chwilka i w aucie jest gorąco

WIELKIE THX WSZYSTKIM KTÓRZY MI POMOGLI!!!!!

: czw lis 08, 2007 22:09
autor: lokmen
hmm. ja na twoim miejscu jeszcze przepłukałbym dobrze chłodnice skoro nagrzewnica sie przypchała to i w chłodnicy możesz mieć syf...

: pt lis 09, 2007 23:40
autor: wyczol444
no własnie prawdopodobnie bedzie czekać mnie wymiana chłodnicy latem auto trzyma troszkę zaz wysoka temperature podczas szybszej jazdy jak jade do 120 jest ok ale 140 170 trzyma 110 pewnie chłodnica ale teraz jest zimno więc wszystko ok ale latem znowu może być kłopot.

: sob lis 10, 2007 01:02
autor: szczurus_89
Witam! Przeczytałem wszystkie Wasze porady dotyczące ogrzewania. A ja mam mianowicie taki problem: mam Golfika II 1.8 GT+LPG. Wskazówka temp dochodzi mi max do pierwszej kreski i wcale nie dmucha ciepłym powietrzem,a co śmieszniejsze jak silnik ledwo ledwo sie zagrzeje to jakieś tam lekko ciepłe powietrze leci. Tydzień temu wymieniłem termostat właściwy (ten od spodu) i nie pomogło, następnego dnia odpowietrzyłem układ i też nic. Teraz jestem w kropce... Nie wiem czy przepłukać to wszystko czy po prostu wy****lić ten termostat nagrzewnicy i wstawić w jego miejsce kawałek rurki... Pomóżcie bo już zamarzam:(

[ Dodano: 10 Lis 2007 00:10 ]
Yhy jeszcze zapomniałem o jednej rzeczy. Mam uszkodzony czujnik temp od wody. Na Liczniku lubi mi czasem migać co jakiś czas kontrolka (ta od temp wody) może to ma też jakiś związek z tym ogrzewaniem??

: sob lis 10, 2007 08:59
autor: flatron316
szczurus_89 pisze:czy po prostu wy****lić ten termostat nagrzewnicy i wstawić w jego miejsce kawałek rurki...
Pytanko do tego tekstu
Gdzie to jest taki termostat (czy jakieś przewężenia-czy redukcje w przepływie wody do nagrzewnicy) i jak je usunąć?
Czytałem gdzieś chyba o tym ale nie mogę znaleźć teraz
Mógłby ktoś mnie naprowadzić?

: sob lis 10, 2007 10:16
autor: szczurus_89
Na pierwszej stronie... ale to foto to raczej z MK II...

[ Dodano: 10 Lis 2007 12:15 ]
Ogrzewanko DZIAŁĄ:D DZIĘKI ZA WSZYSTKIE WSKAZÓWKI:D pzdr Jesteście BOSCY<lol>

: sob lis 10, 2007 15:47
autor: flatron316
Nie mam czegoś takiego w MK3

A te jakieś dławiki czy redukcje to w 3 sa? I gdzie czy ktoś wie może?