Strona 2 z 2

: sob paź 06, 2007 16:48
autor: grax
Direct pisze:
grax pisze:sprawdzalem i bylo tak 13,5 14,3
czyli napięcie masz dobre!!!! w tym momencie juz wiemy ze akumulator i alternator sa dobre

[ Dodano: 06 Paź 2007 16:46 ]
hmm....nie wiem jak sie czujesz w temacie ...ale teraz ty albo elektryk powinien przemierzyć zapłonnik i sprawdzić kable idące z zapłonnika do sterownika

[ Dodano: 06 Paź 2007 16:47 ]
hmm....nie wiem jak sie czujesz w temacie ...ale teraz ty albo elektryk powinien przemierzyć zapłonnik i sprawdzić kable idące z zapłonnika do sterownika
no wlasnie, cos miedzy droga od zaplonnika do ster na pewno jest zle....

Ale mierzylem napiece przy zaplonniku, tam gdzie sie wtyczke do poduszki wpina to na jej koncu i jest dobre 13,4 14,4
takie granice hmmm

: sob paź 06, 2007 17:51
autor: Direct
A sprawdź rezystancje zapłonnika i podaj mi ją tutaj

: sob paź 06, 2007 21:22
autor: grax
Direct pisze:A sprawdź rezystancje zapłonnika i podaj mi ją tutaj
we wtorek podjade do elektryka i sie okaze wszystko :)