kontrolka cisnienia oleju!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

brubo_22

Post autor: brubo_22 » czw kwie 21, 2005 19:40

Witam Mialem ten sam problem w Pasku 1.8 RP Po przejechaniu ok 20 km na trasie kiedy silniczek sie porzadnie rozgrzał kontrolka piszczala Jak wcisnalem sprzeglao i przegazowalem to gasla To fakt nie da rady tak jezdzic szalu idzie dostac Wrr Mechanior polecil mi wlac dobry olej oczywiscie mineral (wlalem mobil super 10 W 40) i koniecznie oryginalny filtr oleju I pomoglo :grin:



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » czw kwie 21, 2005 22:09

brubo_22 pisze:Witam Mialem ten sam problem w Pasku 1.8 RP Po przejechaniu ok 20 km na trasie kiedy silniczek sie porzadnie rozgrzał kontrolka piszczala Jak wcisnalem sprzeglao i przegazowalem to gasla To fakt nie da rady tak jezdzic szalu idzie dostac Wrr Mechanior polecil mi wlac dobry olej oczywiscie mineral (wlalem mobil super 10 W 40) i koniecznie oryginalny filtr oleju I pomoglo :grin:
niech zgadne filtr wczesniej miałes filtrona jak ci piszczało ?
:grin:


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » czw kwie 21, 2005 22:15

Lookas pisze:napewno blizej bloku silnika mam bialy a blizej chlodnicy brazowy tak mialem odkad kupilem auto i na poczatku nie puiszczalo nic myslisz ze powinienem je zamienic???
niewiem czy powinienes znienic ale jak ja miezyłem u siebie ciśnienie to wieksze miałem blizej chłodnicy wiec wziolem to na logike i wkreciłem ten który sie otwiera przy wiekszym cisnieniu czyli biały. tylko jednoczesnie wymieniłem filtr oleju z Filtrona na Manna i w zasadzie niewiem dokońca co pomogło ale nie piszczy. :bigok:


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

januszb

Post autor: januszb » wt kwie 26, 2005 10:32

brubo_22 pisze:Witam Mialem ten sam problem w Pasku 1.8 RP Po przejechaniu ok 20 km na trasie kiedy silniczek sie porzadnie rozgrzał kontrolka piszczala Jak wcisnalem sprzeglao i przegazowalem to gasla To fakt nie da rady tak jezdzic szalu idzie dostac Wrr Mechanior polecil mi wlac dobry olej oczywiscie mineral (wlalem mobil super 10 W 40) i koniecznie oryginalny filtr oleju I pomoglo :grin:

wymiana filtra na orginalny w zupełnosci rozwiązała problem



Awatar użytkownika
Misza
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 524
Rejestracja: pt gru 17, 2004 11:51
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Post autor: Misza » wt kwie 26, 2005 21:05

ja tez mam filt Filtrona, puki co to przestało piszczec ale czesto sie wlacza i nieraz mignie


http://misza1982.digart.pl
www.fotomisza.yoyo.pl
moje wypociny :)

Filip 16

Post autor: Filip 16 » wt kwie 26, 2005 22:12

U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .



Filip 16

Post autor: Filip 16 » wt kwie 26, 2005 22:12

U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .



Filip 16

Post autor: Filip 16 » wt kwie 26, 2005 22:14

U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .



Filip 16

Post autor: Filip 16 » wt kwie 26, 2005 22:17

U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .



Filip 16

Post autor: Filip 16 » wt kwie 26, 2005 22:17

U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .



Filip 16

Post autor: Filip 16 » wt kwie 26, 2005 22:17

U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .



myken2003

Post autor: myken2003 » sob maja 07, 2005 10:23

Panowie zanim zaczniecie pchac się w koszta z wymianą procesora zacznijcie od prostrzych rzeczy. Wymiana filtra oleju najlepiej na zalecany przez producenta (Mann) i przedewszystkim przemycie i przedmuchanie wspornika oleju. Jest tam kanalik ze sprężynką i prawdopodobnie się zablokowała.
Zalewania silnika olejem mineralnym odradzam, (ewentualnie do samochodów z dużym przebiegiem). Miłego dłubania.
Pozdrawiam!



czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » sob maja 07, 2005 11:34

myken2003 pisze:Panowie zanim zaczniecie pchac się w koszta z wymianą procesora zacznijcie od prostrzych rzeczy. Wymiana filtra oleju najlepiej na zalecany przez producenta (Mann) i przedewszystkim przemycie i przedmuchanie wspornika oleju. Jest tam kanalik ze sprężynką i prawdopodobnie się zablokowała.
Zalewania silnika olejem mineralnym odradzam, (ewentualnie do samochodów z dużym przebiegiem). Miłego dłubania.
Pozdrawiam!
DOKŁADNIE ZROBIŁEM TO SAMO Z 5 TYŚ. TEMU I OD TEJ PORY TYLKO RAZ MI MIGŁO NA EKSTREMALNYM ZAKRĘCIE WIĘC WYKRĘCAJCIE FILTR POTEM PODSTAWE FILTRA DMUCHAJCIE MYJCIE SKRĘCAJCIE WKRĘCAJCIE NOWY FILTR ZALEWAJCIE NOWY OLEJ I PEDAŁ W PODŁOGE.
POZDRAWIAM



Pitt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 15:28
Lokalizacja: 100 km do Wawy

Post autor: Pitt » ndz maja 08, 2005 17:25

Witam
Ja również proponuje wymienić filtr. Kontrolka oleju i bzyczek co rusz wszczynały alarm.
Wymiana czujników na oryginały z ASO nic nie pomogła, ciśnienie okazoło sie byc w normie.
Po wymianie filtra problem ustąpił.
Pozdrawiam, Pitt


Dobre auto to doinwestowane auto

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości