kontrolka cisnienia oleju!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam Mialem ten sam problem w Pasku 1.8 RP Po przejechaniu ok 20 km na trasie kiedy silniczek sie porzadnie rozgrzał kontrolka piszczala Jak wcisnalem sprzeglao i przegazowalem to gasla To fakt nie da rady tak jezdzic szalu idzie dostac Wrr Mechanior polecil mi wlac dobry olej oczywiscie mineral (wlalem mobil super 10 W 40) i koniecznie oryginalny filtr oleju I pomoglo
niech zgadne filtr wczesniej miałes filtrona jak ci piszczało ?brubo_22 pisze:Witam Mialem ten sam problem w Pasku 1.8 RP Po przejechaniu ok 20 km na trasie kiedy silniczek sie porzadnie rozgrzał kontrolka piszczala Jak wcisnalem sprzeglao i przegazowalem to gasla To fakt nie da rady tak jezdzic szalu idzie dostac Wrr Mechanior polecil mi wlac dobry olej oczywiscie mineral (wlalem mobil super 10 W 40) i koniecznie oryginalny filtr oleju I pomoglo
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
niewiem czy powinienes znienic ale jak ja miezyłem u siebie ciśnienie to wieksze miałem blizej chłodnicy wiec wziolem to na logike i wkreciłem ten który sie otwiera przy wiekszym cisnieniu czyli biały. tylko jednoczesnie wymieniłem filtr oleju z Filtrona na Manna i w zasadzie niewiem dokońca co pomogło ale nie piszczy.Lookas pisze:napewno blizej bloku silnika mam bialy a blizej chlodnicy brazowy tak mialem odkad kupilem auto i na poczatku nie puiszczalo nic myslisz ze powinienem je zamienic???
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
brubo_22 pisze:Witam Mialem ten sam problem w Pasku 1.8 RP Po przejechaniu ok 20 km na trasie kiedy silniczek sie porzadnie rozgrzał kontrolka piszczala Jak wcisnalem sprzeglao i przegazowalem to gasla To fakt nie da rady tak jezdzic szalu idzie dostac Wrr Mechanior polecil mi wlac dobry olej oczywiscie mineral (wlalem mobil super 10 W 40) i koniecznie oryginalny filtr oleju I pomoglo
wymiana filtra na orginalny w zupełnosci rozwiązała problem
U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
U mnie również występował taki problem i jak piszecie powyżej są różne warianty
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
Ale jeżeli była by to wina zegarów to świeciło by się nawet na wolnych obrotach a nie tylko wtedy gdy się silnik rozgrzeje lub gdy się da po garach .
Ja wymieniłem filtr filtrona na boscha (16zł) i jest spokój . filtron wytrzymał 6 000 km od wymiany i wtedy zaczęło się z kontrolką .
Panowie zanim zaczniecie pchac się w koszta z wymianą procesora zacznijcie od prostrzych rzeczy. Wymiana filtra oleju najlepiej na zalecany przez producenta (Mann) i przedewszystkim przemycie i przedmuchanie wspornika oleju. Jest tam kanalik ze sprężynką i prawdopodobnie się zablokowała.
Zalewania silnika olejem mineralnym odradzam, (ewentualnie do samochodów z dużym przebiegiem). Miłego dłubania.
Pozdrawiam!
Zalewania silnika olejem mineralnym odradzam, (ewentualnie do samochodów z dużym przebiegiem). Miłego dłubania.
Pozdrawiam!
DOKŁADNIE ZROBIŁEM TO SAMO Z 5 TYŚ. TEMU I OD TEJ PORY TYLKO RAZ MI MIGŁO NA EKSTREMALNYM ZAKRĘCIE WIĘC WYKRĘCAJCIE FILTR POTEM PODSTAWE FILTRA DMUCHAJCIE MYJCIE SKRĘCAJCIE WKRĘCAJCIE NOWY FILTR ZALEWAJCIE NOWY OLEJ I PEDAŁ W PODŁOGE.myken2003 pisze:Panowie zanim zaczniecie pchac się w koszta z wymianą procesora zacznijcie od prostrzych rzeczy. Wymiana filtra oleju najlepiej na zalecany przez producenta (Mann) i przedewszystkim przemycie i przedmuchanie wspornika oleju. Jest tam kanalik ze sprężynką i prawdopodobnie się zablokowała.
Zalewania silnika olejem mineralnym odradzam, (ewentualnie do samochodów z dużym przebiegiem). Miłego dłubania.
Pozdrawiam!
POZDRAWIAM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości