Strona 2 z 2
: czw wrz 20, 2007 19:15
autor: kley
Ano wlasnie, a tu w dol tez nie chce :/
I co ja moge biedny robak?
: czw wrz 20, 2007 19:17
autor: miś fazi
jakie by nie były te tulejki to góma musi sie poddać tyle ile potrzeba
: czw wrz 20, 2007 19:19
autor: golfir
na orginałach tez miałem twardo wiec to nie tulejki
: czw wrz 20, 2007 19:29
autor: miś fazi
no to tylko coś ze spręzynami , bo tam nie ma co trzymac
[ Dodano: 20 Wrz 2007 19:31 ]
a próbowałes podnieś auto z tyłu , wumontować kolumny i poruszać samą belką ? co sie wtedy dzieje?
: czw wrz 20, 2007 20:30
autor: kley
Nie probowalem, ale chyba trzeba bedzie, ale jak to mogą być springi albo amory? Skoro u kumpla na moich sprezynach jest miekko (z seryjnymi amorami)?
A u mnie i na starych i na nowych amorach tak samo twardo, kiedyś miałem sachs super turing czy jakos tak, teraz takie sobie kupił kumpel i na nich testowaliśmy...
Amowy i sprezyny mozna na 99% wykluczyc...
Jutro chyba sprobuje wyjac odboje, zobaczymy co sie stanie... Przy okazji poruszam belką bez kolumn...
: czw wrz 20, 2007 20:47
autor: miś fazi
dla swiętego spokoju tak chyba musisz zrobic
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: ndz sty 27, 2008 23:11
autor: kley
Przypomniał mi się temat, wypada go zakończyć... Otóż cały problem leżał po stronie odbojów, mam teraz gumowe, więc te można ciąć bez problemów, skróciłem je więc o jakies 2,5cm... Auto zupełnie inaczej jeździ, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu, komfort wzrósł bardzo...
Do tego skrócenie odbojów nie ma żadnych skutków ubocznych, jechałem już z 7 osobami na pokładie i nic nie tarło
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)