Strona 2 z 2

: śr paź 17, 2007 23:10
autor: Dyguś
Dokladnie to zorbil mechanik. Wyczyscil mi te preciki i samochodzik chodzi:D

: czw paź 18, 2007 07:50
autor: MarcoVW
tak jak napisalnorek111, na wylaczonym zaplonie wyjac wtyczke i odkrecic te dwie srubki , wysunie sie elektronika a pod nią wlasnie te dwa preciki - do delikatneggo czyszczenia.

Obrazek

: czw paź 18, 2007 21:14
autor: osax
Czy mógłbym prosić o fotkę jak to wygląda po zdjęciu tej pokrywki?
Mam podobny problem jak Dyguś więc chciałbym przeczyścić te pręciki i zobaczyć czy pomoże. Czym je najlepiej przeczyścić?
Czy jeżeli jest problem z przepływką to przy przygazówkach na luzie słychać będzie lekkie strzelanie z tłumika? Poza tym na postoju nie do końca równo pracuje silnik i idzie wyczuć lekkie drgania (nie zawsze tak jest - czasami chodzi równo).
Dzięki za pomoc i pozdrawiam

: pt paź 19, 2007 19:40
autor: Dyguś
najlepiej przeczyscic wd -40

: sob paź 20, 2007 13:59
autor: delfin-79
czy w golfie III GT z 93 tez powinien byc przeplywka? bo nie moge jej znalesc

: sob paź 20, 2007 14:18
autor: osax
SUKCES
Po wielu tygodniach zastanawiana się nad przyczynami nieprawidłowej pracy silnika nareszcie udało się usunąć problem.
Przyczyną był przepływomierz, którego "czujniki" pokryte byłe warstwą brudu.
Cała robota zajęła 10 minut :grin:
Teraz silnik równiej pracuje, nie dusi się i jakby lepiej się rozpędzał :bigok:
Ciekawe czy będzie to miało też wpływ na zużycie paliwa, które i tak nie było do tej pory wysokie.
Pozdrawiam

: sob paź 20, 2007 14:54
autor: norek111
a jak myslisz

: sob paź 20, 2007 15:33
autor: delfin-79
niewiem czy ma być czy nie dlatego się pytam