Niby piszczę ale czy odczuwam różnicę to nie potrafię stwierdzić - po prostu nie ma kolosalnej zmiany, a poza tym to mógł być zbieg okoliczności że tak udało mi się zapiszczeć, bo potem juz z bezpiecznikiem zapiszczałem niewiele gorzej tak więc może to jednak kwestia wyczucia sprzęgła
Wojtes3mkIII dzięki za filmik, osiągi wyglądają podobnie jeśli nie identycznie.
Może ktoś jeszcze zapoda filma.
pozdrawiam,
: pt wrz 21, 2007 00:27
autor: MarcoVW
mojama , Modele 1.8T po 2001r tylko w wersji 25jahre maja fabrycznie 180KM.
: pt wrz 21, 2007 08:51
autor: tmk
mojama pisze:Może ktoś jeszcze zapoda filma.
Jak będę wracał z pracy to postaram się nagrać
--EDIT--
Z przejścia dla pieszych. Tylko tyle udało mi się nagrać jak na razie.
: pt wrz 21, 2007 22:17
autor: mojama
tmk pisze:
Z przejścia dla pieszych. Tylko tyle udało mi się nagrać jak na razie.
Hmm, zmierzyłem czas i też masz ponad 8 sekund. Myślę, że możesz jeszcze coś urwać bo troche straty było przy wrzucaniu dwójki (wskazówka na długo stała).
Z tego co widzę ze stopki masz 180 koni czyli wygląda na to, że różnica między 150 a 180 jest niewielka.
pozdrawiam,
: pt wrz 21, 2007 22:59
autor: Christopherek
ja tam swoim nie mogę zapiszczeć bo zaraz mi ta cała elektronika wszystko wali i lipa.mój też gti tylko w dieselku ale daje radę bo też ma coś ponad 8 sekund do paki.
: sob wrz 22, 2007 09:16
autor: tmk
mojama pisze:Z tego co widzę ze stopki masz 180 koni czyli wygląda na to, że różnica między 150 a 180 jest niewielka.
Wymienię niedługo przepływomierz bo martwy jest zupełnie i nagram ponownie. Może do tego czasu poćwiczę startowanie.
: czw paź 18, 2007 00:09
autor: Walec
Mój GTI silnik AUM 153PS z hamowni
Ja startuje z 3tyś obrotów bo jak zakręce wyżej to stoje i pale kapcia. Oczywiście z wyłączonym ESP.
Ale mam inny problem.
Start 3 tysiące obrotów i pięknie ciągnie do kończa ok 60km/h może ciut więcej,
zmieniam na 2 bieg i jest spore przymulenie ale wystaczy ując na chwilkę gaz i znowu klepnąć do końca i wtedy jedzie pięknie do 110km/h
A jeśli pierwszy bieg jest spokojnie ruszony i wbijam drugi i pełen gaz to autko rozpędza się normalnie.
Oba objawy robieone z wyłączonym ESP.
Ktoś mi powiedział że problem jest tego rodzaju że mój silnik sterowany elektornicznym pedalem gazu, jest bardzo restrykcyjny jeśli chodzi o skład spalin i jeśli na pierwszym biegu komputer zobczy że silnik za bardzo truje to go przydławi na chwilkę by sie skład spalin poprawił (czyli nie otworzy do końca elektronicznej przepustnicy)