Strona 2 z 2

: czw wrz 20, 2007 16:44
autor: mojama
MAREK 74 pisze:masz pewnie EDS wyciąg bezpiecznik z ABSu i poróbuj
Wyjąłem bezpiecznik i przetestowałem, tak to wyglądało:

http://pl.youtube.com/watch?v=9bJor5wMzQ0

Niby piszczę ale czy odczuwam różnicę to nie potrafię stwierdzić - po prostu nie ma kolosalnej zmiany, a poza tym to mógł być zbieg okoliczności że tak udało mi się zapiszczeć, bo potem juz z bezpiecznikiem zapiszczałem niewiele gorzej tak więc może to jednak kwestia wyczucia sprzęgła :)

Wojtes3mkIII dzięki za filmik, osiągi wyglądają podobnie jeśli nie identycznie.
Może ktoś jeszcze zapoda filma.

pozdrawiam,

: pt wrz 21, 2007 00:27
autor: MarcoVW
mojama , Modele 1.8T po 2001r tylko w wersji 25jahre maja fabrycznie 180KM.

: pt wrz 21, 2007 08:51
autor: tmk
mojama pisze:Może ktoś jeszcze zapoda filma.
Jak będę wracał z pracy to postaram się nagrać

--EDIT--
Z przejścia dla pieszych. Tylko tyle udało mi się nagrać jak na razie.

: pt wrz 21, 2007 22:17
autor: mojama
tmk pisze: Z przejścia dla pieszych. Tylko tyle udało mi się nagrać jak na razie.
Hmm, zmierzyłem czas i też masz ponad 8 sekund. Myślę, że możesz jeszcze coś urwać bo troche straty było przy wrzucaniu dwójki (wskazówka na długo stała).
Z tego co widzę ze stopki masz 180 koni czyli wygląda na to, że różnica między 150 a 180 jest niewielka.


pozdrawiam,

: pt wrz 21, 2007 22:59
autor: Christopherek
ja tam swoim nie mogę zapiszczeć bo zaraz mi ta cała elektronika wszystko wali i lipa.mój też gti tylko w dieselku ale daje radę bo też ma coś ponad 8 sekund do paki.

: sob wrz 22, 2007 09:16
autor: tmk
mojama pisze:Z tego co widzę ze stopki masz 180 koni czyli wygląda na to, że różnica między 150 a 180 jest niewielka.
Wymienię niedługo przepływomierz bo martwy jest zupełnie i nagram ponownie. Może do tego czasu poćwiczę startowanie.

: czw paź 18, 2007 00:09
autor: Walec
Mój GTI silnik AUM 153PS z hamowni
Ja startuje z 3tyś obrotów bo jak zakręce wyżej to stoje i pale kapcia. Oczywiście z wyłączonym ESP.

Ale mam inny problem.
Start 3 tysiące obrotów i pięknie ciągnie do kończa ok 60km/h może ciut więcej,
zmieniam na 2 bieg i jest spore przymulenie ale wystaczy ując na chwilkę gaz i znowu klepnąć do końca i wtedy jedzie pięknie do 110km/h
A jeśli pierwszy bieg jest spokojnie ruszony i wbijam drugi i pełen gaz to autko rozpędza się normalnie.

Oba objawy robieone z wyłączonym ESP.

Ktoś mi powiedział że problem jest tego rodzaju że mój silnik sterowany elektornicznym pedalem gazu, jest bardzo restrykcyjny jeśli chodzi o skład spalin i jeśli na pierwszym biegu komputer zobczy że silnik za bardzo truje to go przydławi na chwilkę by sie skład spalin poprawił (czyli nie otworzy do końca elektronicznej przepustnicy)

Ale jakiś to wyjaśnienie do mnie nie przemawia.