Strona 2 z 2

: pt wrz 14, 2007 23:08
autor: maciejrutkowski
ok muj blåd :crazy:

: pt wrz 14, 2007 23:09
autor: raf1al
maciejrutkowski pisze:ok muj blåd :crazy:
:pub:

: sob wrz 15, 2007 00:01
autor: tomek860
Dobra chłopaki, wiem jaki mam układ zasilania, chodzi mi tylko o to co steruje ssaniem??bo nie wiem gdzie w razie co szukać w aucie gdybym chciał sprawdzić czy działa

: sob wrz 15, 2007 00:10
autor: hasiek
Napisz na czym polegał ten remont i jak długo posiadasz to auto. Miałem podobny przypadek wprawdzie w innym samochodzie ale myślę że to nie ma znaczenia. W moim przypadku silnik był wyjeżdżony i miał niskie ciśnienie oleju to jakiś magik podłożył podkładki pod zawór pompy oleju a że to nie pomogło to sprzedał auto. Nowy właściciel oddał wóz do remontu i po zrobieniu silnika ciśnienie było tak wysokie że pękały filtry oleju.

: sob wrz 15, 2007 09:41
autor: tomek860
Obróciło na panewce , więc poszedł wał do szlifu, nowe pierścienie przy okazji, rozrząd i w sumie to wszystko




odebrałem znowu auto od mechanika i tym razem chodzi. Okazało się ze zatarł się jakiś zaworek w pompie olejowej i mech. powiedział ,że przez to zawory uchylone były i nie chciał zapalić jak był zimny. Tylko zalał mi auto lotosem mineralnym i polecił wymienić po tysiącu kilometrów na pół-syntetyk. No i oprucz tego zauważyłem ze mfa mi pokazuje strasznie duże spalanie, jak wracałem to wyskoczyło 25 l. Dopiero po przejechaniu 5 km zaczęło spadać i osiągnęło 12l.