Strona 2 z 2

: ndz wrz 16, 2007 09:14
autor: alepka
grandilodz pisze:Korektor siły hamowania działa żeby wyrównać hamulce jak samochówd jest bardziej dociażony........
to wszystko się zgadza. czyli pewne jest że kolektor w porządku.
dziejo pisze:w perwszej kolejności tak jak wyzej sprawdziłbym czy cylinderek po zdjęciu bębna rozpiera sie
cylinderek w porządku.


może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły???

: ndz wrz 16, 2007 11:28
autor: dziejo
moje pomysły się juz skonczyły ale jeszcze jedno odkręc odpowietrznik z tego koła co nie hamuje (2 osoby ) czynno.ści jak przy odpowietrzaniu bo moze byc tak ze pompa hamulcowa przelewa na sekcji i nie podaje ciśnienia na cylinderek

: ndz wrz 16, 2007 13:52
autor: alepka
dziejo pisze:moje pomysły się juz skonczyły ale jeszcze jedno odkręc odpowietrznik z tego koła co nie hamuje (2 osoby ) czynno.ści jak przy odpowietrzaniu bo moze byc tak ze pompa hamulcowa przelewa na sekcji i nie podaje ciśnienia na cylinderek
no tak ale jakby padła sekcja pompy to wg tego co pisali poprzednicy oba koła tylne powinny źle hamować. W każdym razie dzięki za podpowiedzi, jutro sprawdzę zobaczymy co wyjdzie

: śr kwie 09, 2008 15:16
autor: arti4782
mam dokładnie to samo: korektor nowy, pompa nowa cylinderek suchy i chodzi ładnie bęben i szczęki jak nowe. koło nie hamuje nawet na ręcznym :grrr:

: śr kwie 09, 2008 16:38
autor: T.O.B.I.
posprawdzajcie samoregulatory luzu szczek one tez potrafia sprawiac klopoty, ja przy skladaniu szczek z jednej strony odwrocilem samoregulator tym wystajacym cypelkiem w strone szczek co spowodowalo jego zablokowanie i brak hamulca na tym kole

: czw kwie 10, 2008 14:08
autor: arti4782
Więc sprawdziłem samoregulator (troche go rozruszałem) i wymieniłem dla wszystkiego cylinderek i teraz hamuje lepiej niż prawa strona :chytry: Dzięki