Strona 2 z 2

: śr wrz 12, 2007 20:10
autor: Paweł Marek
W trojce odkręca się pokrywkę w bagaźniku, potem czarną dużą nakrętkę (ciężko), potem widać kosz z pompą, kosz ię przekręca w lewo (czasem pęka) i całość wychodzi. W dwójce nie wiem ale chyba podobnie. Ja tam bym odpiął wężyk podłączył pompę na krótko albo włączył zapłoni przynajmniej byłoby widać czy w ogóle działa . A zamiennik chyba tani? Wiele nie stracisz a możesz odesłać albo mieć na zapas w razie czego.

[ Dodano: Sro Wrz 12, 2007 8:11 pm ]
Jest taka medyczna zasada: najpierw diagnoza potem leczenie.

: śr wrz 12, 2007 22:59
autor: majekMK2
u mnie bylo tak ze kupilem ta pompe pierwsze pod bakiem bo mam dwie pompy i dalej po tej wymianie nie chcial odpalic i dopiero elektryk sprawdzil ta w baku i byla padnieta wiec mialem podwujny koszt no ale sie przyda ta pierwsza jakby padla i za ta w baku pompe dalem 130zl nie pamietam jakiej firmy musialbym zobaczyc.

: śr wrz 12, 2007 23:38
autor: hasiek
Jeśli cię jeszcze to interesuje to sprawdź tutaj http://www.techmoto.pl/index.php?action=produkt&id=2989

: śr wrz 12, 2007 23:42
autor: vincent86
Paweł Marek pisze:A zamiennik chyba tani?
tani jak tani - 200 zł piechotą nie chodzi.
Paweł Marek pisze:Jest taka medyczna zasada: najpierw diagnoza potem leczenie.
poważnie? Nie tylko przeze mnie została ta pompa tak zdiagnozowana. Robiłem to co mówisz, nie mam przyrządu do mierzenia ciśnienia ale moja pompka ledwo sika tym paliwem, w każdym bądź razie nie sądze zeby to było 1,2 bara.


ZObaczymy, w każdym razie dzięki za info.

: czw wrz 13, 2007 08:49
autor: zajac
a ja mam pytanie ktora z dwoch pomp w RP robi cisnienie ta w baku czy ta pod podloga bo u mnie niby na przewodzie paliwowym przy regulatore paliwa jest 1,2 bara a auto tylko zapala na benzynie jak tylko lekko wdepne gaz w ok 2000 obr umiera


czy moze byc tak ze jedna pompa daje cisnienie (ta pod podloga) ale np ta w baku za wolno albo za slabo podaje paliwo do drugiej pompy ????????

: czw wrz 13, 2007 10:19
autor: majekMK2
zajac niewiem dokladnie ale ta pod podloga daje cisnienie chyba bo tak mi muwil synek od kturego kupowalem ta pompe

: czw wrz 13, 2007 10:25
autor: vincent86
zajac pisze:bo u mnie niby na przewodzie paliwowym przy regulatore paliwa jest 1,2 bara
no i tyle właśnie ma być.. a skoro za ostatnią pompą jest 1,2 bara, to chyba znaczy ze z pompami wszystko jest ok...

A zastanawiałeś się może nad padniętym wtryskiem? Jeździsz na gazie?

: czw wrz 13, 2007 10:58
autor: kub2a
Mam oryginalną pompę Bosha z RPka. Jesli jestes zainteresowany napisz.

: czw wrz 13, 2007 11:05
autor: zajac
jezdze na gazie ale wymienilem caly wtrysk wiec padniety wtrysk odpada

a narazie jestem w uk za 3 dni jade do pl i troche sie boje


a czy jest mozliwe ze instalka lpg odcina mi paliwo ?????

: czw wrz 13, 2007 22:55
autor: vincent86
Ale na gazie jeździ bez problemu? U mnie tez na gazie jest ok.. więc to musi być coś przed wtryskiem...

: pt wrz 14, 2007 08:45
autor: zajac
na gazie smiga bez problemu i nie mam juz pojecia gdzie szukac

nie wiem czy np czujnik polozenia walu ma cos z tym wspolnego ???? gdzie on jest i czy ma wplyw na oba pali czy moze byc ze tylko na beznyne????

: pt wrz 14, 2007 10:03
autor: vincent86
nie jestem mechanikiem ale czujnik położenia wału, miałby raczej wpływ na oba paliwa, bo on chyba steruje wtryskiem czy tam zapłonem jeśli się nie mylę a to by miało wpływ na oba..

Ja tez wyjeżdzam w trasę za pare dni i się trochę boje.. no ale tylko po Polsce, tu jest pełno stacji LPG, a w Twojej podróży może być czasem kłopot z napełnieniem butli..