Strona 2 z 4

: śr wrz 12, 2007 12:16
autor: igor002
ja nei chce auta gazowac.. nic takiego nie pisałem, rok jezdziłem 1.8 i nie zagazowałem, szkoda silnika auta i wogule bagaznika.
a co do ankiety co lepsze to chodzi mi o właśnie porównianie mozliwosci auta co do spalania i kosztów eksploatacji, w takim sensie, czy warto kupic vr dla tej 1,5 sekundy wiecej w syncro ( i pewnie mieć spore koszty utrzymania, juz nawet nie chodzi o spalanie ale same przeglądy i wymiany i czesci są chyba dużo droższe?) czy moze abf w którym jak mi sie wydaje moc do ponoszonych kosztów jest bardziej "ekonomiczna" jeżeli to mozna tak napisać, mnie 1.8 w mieście raz wzioł 11 a tak 9,5-10,5 to w standardzie wiec tak czy siak sie licze ze spalaniem 10 w mieście.

: śr wrz 12, 2007 12:32
autor: Chmielu
igor002 pisze:( i pewnie mieć spore koszty utrzymania, juz nawet nie chodzi o spalanie ale same przeglądy i wymiany i czesci są chyba dużo droższe?)
Właśnie nie...
Dostępność części do VR jast bardzo dobra, nie ma problemów z tym.
Co do cen to taka różnica, że jak zmieniasz świece to jest ich 6 a nie 4, oleju troszkę więcej wchodzi itp...
Ale to że masz 6 świec nie znaczy że sztuka jest droższa niż do innych silników.
Oczywiście są części które kosztują więcej ale tak samo w ABF-ie są części niektóre droższe niż w VR-rze.
Jeżeli chodzi o samo utrzymanie to VR wcale nie jest tak drogi jak wszystkim sie wydaje ;)
igor002 pisze:moc do ponoszonych kosztów jest bardziej "ekonomiczna" jeżeli to mozna tak napisać
Jeżeli zbierzesz wszystko do kupy (ceny części, serwisowanie, spalanie) to VR wychodzi drożej oczywiście ale jest to nieznaczna różnica.
Natomiast VR jest szybszy i daje więcej radości z jazdy - ot takie różnice ;)
Ja w tym momencie na pewno nie przesiadł bym się na 4 cylindrowego MK3 ;)

: śr wrz 12, 2007 13:58
autor: igor002
a syncro? zmniejsza sie bagaznik cos jeszcze? co sprawdzac na co zwracać uwage, czym trakcyjnie syncro od zwykłego przednionapędowca sie rozni? i ta cena za takiego vr 2.9 z 98 roku jest ok? 14,5tyś.

: śr wrz 12, 2007 14:27
autor: Chmielu
igor002 pisze:a syncro? zmniejsza sie bagaznik cos jeszcze?
Ogólnie tylne zawieszenie jest inne.
Inny bak, inaczej wydech z tyłu itp...
Oczywiście jest cięższy trochę od AAA ;)
igor002 pisze:co sprawdzac na co zwracać uwage, czym trakcyjnie syncro od zwykłego przednionapędowca sie rozni?
Różni sie właśnie tym że konkretnie sie rusza tą zabawką :)
Pedał w podłogę, strzał ze sprzęgła i startujesz jak pocisk podczas gdy przednionapędówka pali kapcia i stoi w miejscu ;)
Ja byłem przewieziony ABV-łem po leśnej drodze i szczena mi opadła bo były miejsca gdzie mój dawno by się zakopał a na Syncro nie robiło to większego wrażenia - bajka :food:
Na co uwagę zwracać :?:
Heh... na to samo co i przy każdym innym samochodzie - nie jest to wynalazek jakiś tylko normalny samochód :) :)
igor002 pisze:ta cena za takiego vr 2.9 z 98 roku jest ok? 14,5tyś.
Jeżeli zadbany egzemplarz to dobra cena.
Dziwi mnie tylko rocznik.
Przecież MK3 były do '97 robione.
Chyba że to Variant jest to wtedy do '99 bodajże.

: czw wrz 13, 2007 00:00
autor: igor002
słuchajcie, a jak sie zbiera afn 110 koni? troche ekonimiczniejszy, ale ma też chyba kopa, mieści sie to w 10 sekundach? jak z dynamikom? i przyspieszaniem?

: czw wrz 13, 2007 06:47
autor: djtom

: czw wrz 13, 2007 09:13
autor: Marioo
Jezeli chodzi o kszty eksploatacyjne vra to w porownaniu do abf nie bedzie duzej roznicy, wiekszosc czesci takich ktore sie wymienia (filtry klocki itp) sa albo takie same albo w podobnej cenie, do vr-a wchodzi troche wiecej oleju i plynu chlodniczengo, odpada wymiana paska rozrzadu, jest lancuch, ktory tezsie co jakis czas wymienia ale to zalezy w duzej mierze od tego jak samochodem jezdzisz no i nie zerwiesz lancucha wiec remontu z tego powodu tez miec nie bedziesz. Mialem vr-a z gazem i w miescie przy dynamicznej jedzie nie przekraczal 15L a w trasie 9-10L przy 120-130, oczywiscie jak troche deptalem to wciagal nawet 20L. ja ogolnie polecam vr-a jezeli znajdziesz w dobrym stanie i jezeli bedzie bez gazu to nie montuj, licz sie z tym ze awet jak gaz jest tanszy to dochodza do tego koszty serwisu instalacji, jezdzac ostro na gazie trzeba przeprowadzac regulacje dosc czesto do tego filtry od gazu itp to wszytsko liczy sie do jazdy na gazie wyjdzie niewiele mniej jak na benzynie a mozesz takiego vr-a zepsuc tylko tym, jezeli chcesz gaz to kup sobie gti 8v (2e) pali mniej jak 1,8 i duzo dynamiczniejszy jest ale nie ma porownania do VR6 i ABF. Pozdrawiam

: czw wrz 13, 2007 11:07
autor: igor002
odpowiedzcie mi na pytanie, golf tdi afn 110 km 13,5 tys skóra klima 96 rok koncówka ale kurde dziwny kolor, doradzcie coś, taki chyba mało meski, pastelowy...
jesli chodzi o mechanike niby 170kkm niecale i w sumie ladnie to jezdzi, w srodku nie powycierane zabardzo.

zdjątka poniżej:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: czw wrz 13, 2007 11:14
autor: Marioo
To jest wersja colour concept, mi tam sie podoba nawet mialem kiedys chec kupic vr-a w takim kolorze ale technicznie nie byl specjalnie dobry i nie mial klimy. jezeli jest w odbrym stanie technicznym ten afn to mysle ze jest to dobra propozycja a cena nie jest wygurowana jak na takie wyposazenie.

: czw wrz 13, 2007 11:15
autor: Chmielu
igor002, to jest Color-Concept - w sumie niezły rarytasik ;)

: czw wrz 13, 2007 11:59
autor: igor002
Chmielu pisze:igor002, to jest Color-Concept - w sumie niezły rarytasik ;)
no tak, ja wiem, ale kurde jakos kolor nie przemawia... taki no jak by to delikatnie nazwac, babski:) no niewiem sam czy jechać oglądać nawet:)

: czw wrz 13, 2007 12:14
autor: Chmielu
Jeżeli o mnie chodzi to mi sie podoba ten kolor - inny niż wszystkie :)
Na pewno wyróżnia się z tłumu MK3 :)

: czw wrz 13, 2007 12:22
autor: igor002
Chmielu pisze:Jeżeli o mnie chodzi to mi sie podoba ten kolor - inny niż wszystkie :)
Na pewno wyróżnia się z tłumu MK3 :)
tak, ale mnie odpowiadały zawsze stonowane kolory i niewiem czy bym umiał w tym siedzie3c, garniak i np na wesele... :bajer:

: czw wrz 13, 2007 13:07
autor: Pinhead
igor002 pisze:mieści sie to w 10 sekundach?
Nie. Ale jak jeździłeś AAM'em to różnica po przesiadce na AFN będzie znaczna. Dla jednych będzie to aż 110KM a dla innych tylko 110KM :)