Strona 2 z 4

: śr lis 07, 2007 11:12
autor: Maćkooo
Patrese pisze:a - co utrudnia jazde w korkach i parkowanie..
Wiesz zauważyłem ze czxasem problemem nie jest ukłąd paliwowy lecz o dziwo ukłąd zapłonowy. Trzeba poprostu sprawdzic cewke moduł i halla. TO nie takie trudne. Sam bede to robił , tylko potrzebny miernik i troche wiedzy. :grin:

: śr lis 07, 2007 14:47
autor: Patrese
jazde w korkach utrudnia to ze kiedy masz zamiar ruszyc sie tylko 1 metr do przodu to musisz mu dac dobrze po garach bo inaczej zgasnie.. a parkowanie - jak tylko sie za3mam , zanim wbije wsteczny to juz sie kontrolki swieca...

: śr lis 07, 2007 15:53
autor: Maćkooo
Patrese pisze:jazde w korkach utrudnia to ze kiedy masz zamiar ruszyc sie tylko 1 metr do przodu to musisz mu dac dobrze po garach bo inaczej zgasnie.. a parkowanie - jak tylko sie za3mam , zanim wbije wsteczny to juz sie kontrolki swieca...
Ten przykład dla mnie potwierdza awarię elektryki. ALe najpierw trzeba by sie zastanwic co nie jest wymieniuone i co jak wygląda na zewnątrz.

: śr lis 07, 2007 15:59
autor: Jacenty85
Kolego Patrese to o czym piszesz może być efektem złego ustawienia zapłonu!

: pt lis 09, 2007 22:10
autor: Patrese
panowie wielkie dzieki za porady - sprawdze ale teraz mam wiekszy problem - VW stoi pod domem i nigdzie nie pojedzie... - zaparkowalem tylem i wsteczny bieg juz nie wyskakuje... wszystko dziala poza skrzynia - jak wbilem wsteczny tak zostalo - nie da sie gfo juz wybic - moge jedynie do tylu pojechac (oczywiscie stoie rownolegle do sciany pomiedzy samochodami wiec nie wyjade ) ... bede sie dzisiaj silowal wieczorem ze skrzynia ale.. a jak sie nie powiedzie to poczekam do rana az sasiedzi odjada i wtedy bede mogl cos zrobic..

mam nadzieje ze nie uszkodze skrzyni...

: pt lis 09, 2007 23:15
autor: Sztomel
Patrese, pytanie tylko ile zrobiłeś kilometrów autem przed jego zaparkowaniem tego dnia bo jeśli dużo to prtoblem może być taki jak w moim przypadku:
zakleszczyła mi się skrzynia biegów na 5 biegu i zanic nie mogłem dać na luz lub inny bieg (okazało się, że w skrzyni nie miałem oleju i zakleszczyło koła zębate). Dopiero następnego dnia udało mi się wyluzować skzrynię i biegi chodziły normalnie - oczywiście po wcześniejszym zalaniu skrzyni olejem.
Sprawdź u siebie poziom oleju, może akurat będzie jak w moim przypadku.

: pt lis 09, 2007 23:46
autor: jacekwwa
w kwestii gaśnięcia opis mojej przygody z mk4 1,4 16V AKQ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=132802

: pn lis 12, 2007 11:32
autor: red_baronGT
A u mnie było tak :

Zacznę od początku.

Autko jeździło super równe obroty dobre spalanie wogóle zero problemów.
Wymieniłem reflektory na angel eyes. Później wymieniłem bumpery i tu zaczęła się jazda...

Autko dalej super odpalało ale ... od 1500 do 2000 obr zaczęło przerywać i gasło!!!

Wymieniłem filtr paiwa, oleju, świece, kable, kopułkę palec i dalej nic . Komputer nie pokazuje żadnych błędów i co wy na to ???

Szlak mnie trafia.
Ale po wymianie tego wszystkiego zauważyłem jedną prawidłowość: otóż jak włączyłem światła radyjko i zaczełem w miejscu skręcać kierownicą gasł tak jakby nie miał wystarczająco prądu. Nie jestem mechanikiem ale myślę że to napewno elektryka proszę koledzy pomóżcie ręce mi opadają

[ Dodano: 12 Lis 2007 11:29 ]
AndrzejP4 pisze:Silnik 1.3 NZ :
po odpaleniu zimnego obroty powoli opadały, aż w końcu gasł. Ciepły pracował normalnie, ale czasem mocno szarpał na niskich obrotach po puszczeniu gazu.
Winę ponosiła sonda lambda. Po jej odpięciu auto chodzi dobrze.
a co teraz ze spalaniem u ciebie w mk3 ???

: pn lis 12, 2007 16:26
autor: jhosef
Witam
Mój problem:
Mk2 1,6 EZ Pierburg 2E2 automat.

Po odpaleniu silnika, głównie zimnego choć ciepłego też się zdarza i wrzuceniu biegu jakiegokolwiek gaśnie. Tak jakby wyłączyć zapłon, dodanie gazu czasem ratuje sytuację ale nie zawsze. Obroty w trakcie włączania na bieg są oki. I dzieje się to tylko przy włączanie biegu. Gdy stoję na skrzyżowaniu na hamulcu to ewentualnie się przydusi trochę ale nie gaśnie.

Może ktoś ma na to rozwiązanie?

: pn lis 12, 2007 23:48
autor: Maćkooo
jhosef pisze:Po odpaleniu silnika, głównie zimnego choć ciepłego też się zdarza i wrzuceniu biegu jakiegokolwiek gaśnie. Tak jakby wyłączyć zapłon, dodanie gazu czasem ratuje sytuację ale nie zawsze. Obroty w trakcie włączania na bieg są oki
Moge jedynie napisac jak mi się zdarzyło. Gdy wrzucałem bieg i sprzegło puszczalem to lubił sobie przerwac i trzeba było mu dac gazu bo pewno by zgasł . Poprostu czuc było jakby sie zaduszał w pierwszym momencie ruszenia. No i rozwiazałem to bardzom ładnie. Zapłon przyspioeszyłem i problem zniknął. Teraz mam inny problem ale to juz inna bajka.
Nie na jeden zwykły post. Ale golfy to naprawde niezłe gagatki lubią gasnąc . :grin:

: wt lis 13, 2007 00:22
autor: Daniel84
MK3 1.8 ABS
U mnie jest tak i z tego co wiem to nie tylko moja przypadłość, gdy mam mało paliwa(ostatnio biała kreska) potrafi przy skręcaniu w prawo zgasnąć!! Jest to dosyć denerwujące i oczywiście niebezpieczne!! Pompa paliwa sprawdzana chyba 6 razy, wszystkie zaczepy w koszu są, umiejscowiona w baku dobrze( kosz trzeba przekręcić w prawo żeby dobrze wszedł na swoje miejsce) u góry jak się pompę wkłada do kosza jest taka blaszka i też dobrze trzyma. Pomysłów brak. Głównie tylko wtedy mi gaśnie :)

: pn lis 19, 2007 20:06
autor: red_baronGT
Hurrrrrrrrrrrrrrra !!!!

Rozwiązałem swój problem :)

Otóż okazało się że miałem zwarcie na sondzie lambda dawało na + i osły z poprzedniego zakładu mechanicznego źle zamontowali silniczek krokowy

A co do spalania to mam jakies 8l/100km

Cieszę sie ogromnie

Życzę sukcesów :bigok:

: śr lis 21, 2007 15:34
autor: pavlo_
Mam Golfa MK3 1.6 i mam takze problem z gasnieciem. Otoz gdy zblizam sie do skrzyzowania i naciskam sprzeglo to potrafi zgasnac. Moge wtedy nacisnac gaz i odpali sie z lekkim szarpniciem i jedzie dalej. Nie zdarza sie to czesto, raz na 10 , 15 hamowan, jednak jest to irrytujace. Czasami zdarza sie to kilka razy pod rzad, tak ze 3, 4 razy gasnie. Zauwazylem takze nierowna prace silnika, czasami jade i trzymam gaz w jednej pozycji i spadaja obroty, dopiero dalsze wcisniecie gazu utrzymuje te obroty. Jesli ktos ma pomysl co moze byc nie tak, to prosze o porade :grin:

: śr lis 21, 2007 16:39
autor: Maćkooo
pavlo_ pisze:Zauwazylem takze nierowna prace silnika, czasami jade i trzymam gaz w jednej pozycji i spadaja obroty, dopiero dalsze wcisniecie gazu utrzymuje te obroty. Jesli ktos ma pomysl co moze byc nie tak, to prosze o porade
Mam tylko jeden pomysł >> sprawdź czujnik halla . To usrojstwo to potrafi narobić hec. Czasem działa innym razem juz nie. To jest normalnie nie do wytrzymania. A za nowy to wołają ok.200 zł :grrr: . To jakiś obłęd bo w elektroniczny sklepie można go pewnie kupić za parę groszy.