Strona 2 z 2

: sob sie 25, 2007 21:45
autor: Kubus1984Chorzow
Witaj. Ja też posiadam ten wspaniały wynalazek jakim jest silnik RF z gaźnikiem 2e2 i muszę Ci podpowiedzieć że możesz mieć albo źle gaźnik zregenerowany lub dziurkę w którejś badziewnej rurce co dochodzi do gaźnika. Ja miałem takie problemy gdy miałem dziurę w wężu z prawej strony gaźnika patrząc od przodu auta, ona jest połączona za pomącą takiego plastiku. No albo masz też gaźnik źle wyregulowany bo do niego trzeba mieć analizator spalin, bo jest w nim mechaniczne ssanie i nie każdy warsztat chce się za to zabrać.

: sob sie 25, 2007 21:55
autor: luckash
ja bym najpierw na Twoim miejscu zobaczył czy w gaźniku są wszystkie dysze wkręcone i czy druga przepustnica się otwiera jak należy
A przed regeneracją gaźnika też tak sie zachowywał?

: sob sie 25, 2007 22:48
autor: Mis
luckash pisze:czy druga przepustnica się otwiera jak należy

A jak mozna to sprawdzic ?

: sob sie 25, 2007 23:33
autor: Maćkooo
Z tego co sprawdałem to druga dysza sie nie otwiera. Sam sie dziwie skoro siłownik jest okk połaczenie tez wąż na swoim miesjcu. Jak to naprawić albo sprawdzić???

: sob sie 25, 2007 23:57
autor: Gangst3R
A jak to sprawdziłeś, że się nie otwiera? druga dysza się otworzy przy dużym obciązeniu. Dojedź do krawężnika, zaciąg ręczny i niech ktoś wsiądzie i poprzycika go troche. Wtedy jest duża szansa abyś zobaczył jak się otwiera.

: ndz sie 26, 2007 11:31
autor: Gashkas
Tak jak napisal Gangst3R druga przepustnica otwiera sie dopiero przy duzym obciazeniu i dodajac w miejscu gazu nie zobaczysz tego ...