obroty 1200 i nie chca zejsc, o co chodzi?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » ndz sie 19, 2007 18:47

rtk pisze:
zaba84 pisze:
rtk pisze: Co jest grane z tym padlem :( ???
Jesli do jutra wytrzymasz to porobie fotki gdzie i skad jaki wezyk jest podlaczony

o bylo by naprawde super :okej:

ale takie male ale, te objawy co mam to niedzieja mi sie od pocztaku od niedawna tak mi sie zaczelo dzic, wczesniej w miare ok bylo, nieraial odpal z orotami ale teraz to masakra, ale naprawde bede wdzieczny za foto.. :kufel:


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » pn sie 20, 2007 00:05

zaba84 pisze:
rtk pisze:
zaba84 pisze: Jesli do jutra wytrzymasz to porobie fotki gdzie i skad jaki wezyk jest podlaczony

o bylo by naprawde super :okej:

ale takie male ale, te objawy co mam to niedzieja mi sie od pocztaku od niedawna tak mi sie zaczelo dzic, wczesniej w miare ok bylo, nieraial odpal z orotami ale teraz to masakra, ale naprawde bede wdzieczny za foto.. :kufel:
Przypomnij mi sie do godz. 17.00 na priv lub gg z profilu
Na ta chwile z tego co pamietam to 1 wezyk idzie od puszki filtra powietrza ale to jutro na 100% potwierdze



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn sie 20, 2007 12:39

z tego co opisujesz: przy wzrastaniu temperatury obroty wzrastaja czyli albo silniczek krokowy albo linka gazu jest naprezona zeby nie gasl, wez sciagnij na pracujacym silniku ta zawleczke z linku gazu przy przepustnicy i poruszaj zeby byla luzno, zobaczymy czy to wina linki


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » pn sie 20, 2007 16:32

Panowie, normalnie wielki cud.... udalo mi sie dzisiaj naprawic, W prcy auto nie dawalo mi spokoju wiec odpalilem je otworzyjem maske i patrze i nic nie widze, ale slysze syczace powietrze, zpalpalem za wezyk co idzie od pompy hamowania do kolektora ssacego i bardziej syczy, i co sie okazalo, pekniety wezyk pod spodem zaraz przy opasce co wchodzi do kolektora, wzielem waz od powietrza przezroczysty zbrojony(bo taki znalazle) i zalozylem i jak reka odjal, obroty poniezej 1000 taj jak powinno byc, tylko ze bujaja sie pomiedzy 800(nieraz 700) a 1000. Hmmm, i kolejna zagadka co to moze byc??? Idruga sprawa z tym gadrzetem w dolocie co na fotkach.??


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » pn sie 20, 2007 17:23

zaba84 pisze:Panowie, normalnie wielki cud.... udalo mi sie dzisiaj naprawic, W prcy auto nie dawalo mi spokoju wiec odpalilem je otworzyjem maske i patrze i nic nie widze, ale slysze syczace powietrze, zpalpalem za wezyk co idzie od pompy hamowania do kolektora ssacego i bardziej syczy, i co sie okazalo, pekniety wezyk pod spodem zaraz przy opasce co wchodzi do kolektora, wzielem waz od powietrza przezroczysty zbrojony(bo taki znalazle) i zalozylem i jak reka odjal, obroty poniezej 1000 taj jak powinno byc, tylko ze bujaja sie pomiedzy 800(nieraz 700) a 1000. Hmmm, i kolejna zagadka co to moze byc??? Idruga sprawa z tym gadrzetem w dolocie co na fotkach.??
No to chociaz 1 krok do przodu zrobiles :bigok:

Zapodaje obiecane fotki z wezykami
Obrazek
Obrazek


Na 2gim foto wezyk o ktorym wspominalem. Gdy patrzysz na zalozona puszke nad wtryskiem to tez wezyk wychodzi z lewego krocca, po kilku cm wchodzi w niego plastikowa rurka i ta leci w okolice puszki filtra powietrza tak jak na foto

Na 1szym foto wezyk z prawego krocca schodzi zaraz w dol w okolice kolektora ssacego i tam jest zalozony na kolektor.



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » pn sie 20, 2007 17:47

Wiesz co rtk u mnie dwa wezyki wychodza wychodza z calego wryskiwacz(foto 1) i tez ida w okolice filtra powietrza(foto 2), takrze chyba jest ok, wiec doczego jest ten bajer w puszce od dolotu (foto 3 i 4)?? A moze to powinno byc podlaczone wezykami do podcisnienia w te 2 miejsca na przewodzie co idzie od pompy hamulcowej do kolektora ssacego (foto 5)??

foto1

Obrazek

foto 2

Obrazek

foto 3 i 4

Obrazek

Obrazek

foto 5

Obrazek


Dziwne to wszystko :otepienie: :crazy:


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » pn sie 20, 2007 17:54

zaba84 pisze:Wiesz co rtk u mnie dwa wezyki wychodza wychodza z calego wryskiwacz(foto 1) i tez ida w okolice filtra powietrza(foto 2), takrze chyba jest ok, wiec doczego jest ten bajer w puszce od dolotu (foto 3 i 4)?? A moze to powinno byc podlaczone wezykami do podcisnienia w te 2 miejsca na przewodzie co idzie od pompy hamulcowej do kolektora ssacego (foto 5)??

foto1

[url=http://images26.fotosik.pl/64/a02c078aabb24fd1.jpg]Obrazek[/URL]

foto 2

[url=http://images30.fotosik.pl/64/4ac2eb5fddeb4df0.jpg]Obrazek[/URL]

foto 3 i 4

[url=http://images30.fotosik.pl/64/f5fe4e1d866bf821.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images30.fotosik.pl/64/cbc7085d49a0ff24.jpg]Obrazek[/URL]

foto 5

[url=http://images24.fotosik.pl/64/c0e11918ff753461.jpg]Obrazek[/URL]


Dziwne to wszystko :otepienie: :crazy:


Hmmm moze to kwestia tego ze Ty masz silnik ABS a ja ADZ. Ale z tego co wiem to one sie roznia tylko silnikiem krokowym i sonda lambda :hmm:



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn sie 20, 2007 18:41

3 i 4 zdjecie przedstawia termostat powietrza i on powinien byc podlaczony do klapki w filtrze i do kolektora ssacego


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » pn sie 20, 2007 18:54

T.O.B.I. pisze:3 i 4 zdjecie przedstawia termostat powietrza i on powinien byc podlaczony do klapki w filtrze i do kolektora ssacego
tzn jak, jeden rzewod powinien pzrzwchodzic przez ten bajer w obudowie dolotu do kolektora ssacego czy jak...??


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt sie 21, 2007 13:09

tak, z 4 zdjecia ten bajer ma dwa krucce ten po prawej do kolektora powinien isc a lewy do obudowy filtra powietrza

[ Dodano: 21 Sie 2007 13:11 ]
na pierwszym zdjeciu jest chyba cala przepustnica zdemontowana co?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » wt sie 21, 2007 15:36

T.O.B.I. pisze:
[ Dodano: 21 Sie 2007 13:11 ]
na pierwszym zdjeciu jest chyba cala przepustnica zdemontowana co?
tak przepustnica, czyli jeden z tych przewodow w przepustnicy powinien wchodzic w ten bajer w obudowie dolotu i wychodzic az do filtra..
Bo ja teraz mam te obydwa wezyki wychodzace z przepustnicy podlaczone do filtra i nie przechodza przec ten gadzet....
A tak eogole to co ten gadzet daje?? Co on mi da jak poprowqadze wezyk przez nieg i do filtra..???


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt sie 21, 2007 17:05

ten element steruje klapka zimne-cieple powietrze w obudowie filtra, jak sie silnik nagrzeje to przelancza na zimne powietrze, a twoj uklad przez to podlaczenie ciagnie caly czas cieple, a nie widac czy masz sciagniety waz od kolektora wydechowego?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » wt sie 21, 2007 18:35

hmm.. a wiec tak, jakas jest druga duza rira polaczona z dolna czescia puszki filtra powietrza z kolektorem ale nie wiem ktorym ale chyba wydechowym...

Wiec jesli nie mam puszconego wezyka przez ten gadzet w puszce od dolotu to dobrze czy zle i jakie objawy moga byc jak nie jest podlaczony ten gadzet?? A i jak cos to ktory wezyk podlaczuc przez ten gadzet, cienszy czy grupszy?? (foto1)


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » śr sie 22, 2007 14:24

aha oki, czyli polacze ten cienszy wezyk do tego bajeru i zobacze efekty..:)


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 359 gości