: pt sie 17, 2007 22:31
jest pompa wtryskowa i zawór n109 odcinający paliwoNiech mechanik powie od czego ten przekaźnik jest. Piszesz o pompie, jest jakaś pompa elektryczna w dieslu? Bo się nie znam.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
jest pompa wtryskowa i zawór n109 odcinający paliwoNiech mechanik powie od czego ten przekaźnik jest. Piszesz o pompie, jest jakaś pompa elektryczna w dieslu? Bo się nie znam.
W R11 nic nie moge włożyć bo tam pusty otwór. 103 jest chyba od świec żarowych więc podmieniłem jego dobry w miejsce mojego, ale okazało się że to nic nie dałodamcio151 pisze:103 , czy 109 , włożyłeś ten 109 w R11
o właśnie, i ten zawór mi się chyba nie otwieradamcio151 pisze:jest pompa wtryskowa i zawór n108 odcinający paliwo
w tym miejscu też nic nie włożedamcio151 pisze:a R3
hmm po podaniu stałego plusa jest ok , czyli napięcie tam w ogóle nie dochodzi ....... może wina leży w instalacji elektrycznej , a nie w przekaźnikuNiemiec pisze:o właśnie, i ten zawór mi się chyba nie otwiera
hmm to może to wina alarmuNiemiec pisze:nagle padło i nic.
no gość powiedział że z alarmem wszystko jest ok. Pojade do niego po niedzieli, może dużo odemnie nie wezmiedamcio151 pisze:hmm to może to wina alarmu
nie wiem jak w MKIV , ale w MKIII jest za włącznikiem świateł , więc może tam jestNiemiec pisze:alarm jest fabryczny i nie wiem gdzie go szukać Chyba bez vaga i wiedzy się nie obejdzie
to by było raczej dziwne rozwiązanieNiemiec pisze:gość mówił że jak nie ma go tam z innymi to może być przy komputerze na podszybiu
jak uważasz ..... tylko , żeby Cie grubo nie skasował za toNiemiec pisze:Jutro jeszcze pogrzebie troszkę i daje sobie spokój. Niech ten spec mi to zrobi
aż się boje, bo gość jak robi tak i bierze, a robi dobrze...damcio151 pisze:tylko , żeby Cie grubo nie skasował za to