nadal mam drgania kierownicy oraz podczas hamowania.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwrych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw mar 09, 2006 20:47
Lokalizacja: człuchów
Kontakt:

Post autor: vwrych » czw sie 16, 2007 16:50

kolego ja tez bym stawiał na opony tak jak pisano wyzej moze byc naryszona struktura opony<siatka> ale jak juz masz cos robic dobrze by było abys sprawdził przegłuby tj czy maja dosc smaru w sobie to tez moze byc wina drgan na kierownicy - ja tak miałem w swoim poprzednim vw pozdrawiam



Awatar użytkownika
vwrych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw mar 09, 2006 20:47
Lokalizacja: człuchów
Kontakt:

Post autor: vwrych » czw sie 16, 2007 16:50

kolego ja tez bym stawiał na opony tak jak pisano wyzej moze byc naryszona struktura opony<siatka> ale jak juz masz cos robic dobrze by było abys sprawdził przegłuby tj czy maja dosc smaru w sobie to tez moze byc wina drgan na kierownicy - ja tak miałem w swoim poprzednim vw pozdrawiam



Awatar użytkownika
dc35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 11, 2006 20:13
Lokalizacja: OSTROVIA
Kontakt:

Post autor: dc35 » czw sie 16, 2007 20:28

kurcze dla mnie to dziwne...hmmm jezeli byłaby to wina opon to rozumiem drgania kierownicy przy wiekszej predkosci ale co to by miało wspólnego przy hamowaniu i wytracaniu predkosci?



Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » czw sie 16, 2007 21:15

dc35 pisze:kurcze dla mnie to dziwne...hmmm jezeli byłaby to wina opon to rozumiem drgania kierownicy przy wiekszej predkosci ale co to by miało wspólnego przy hamowaniu i wytracaniu predkosci?
Ja miałem dokładnie takie objawy jak autor wątku jak mi raz uciekło ciśnienie w oponie z 2 barów do 1,5. Dopompowałem i znikło. Więc opona może takie coś powodować.


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » czw sie 16, 2007 21:42

podpinam sie pod wątek ja mam podobny problem tylko że drgania raz są a raz nie ma i zauważyłem że podczas puszczania gazu (hamowanie silnikiem) narastają. tylko że są przy prędkości 110 do 140 poniżej i powyżej nic nie wiem co z tym zrobić. po wymianie gałek był spokuj przez jakieś 500 km i teraz znowu to samo:(


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt sie 17, 2007 08:56

a wiec tak: kola wywazalem i sa napewno dobre, mam nowe opny okolo 10 tys przejechane, wywazalem w dobrym zakladzie i zalozyl odwaznik 10g i 30 gr na drugie. Te drgania sa dosc wieksze ale tylko przy hamowaniu. Mozliwe ze tez felga troche moze byc trafiona ze jak jade to delikatnie trzesie przy 120, ale to nie jest tak uporczywe jak przy hamowaniu. Chyba kupie nowe tarcze i sprzawdze. Koszt 60 zl zreszto. Dzieki



Awatar użytkownika
cegla66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr lis 08, 2006 11:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: cegla66 » pt sie 17, 2007 11:26

A ja zapodam cos innego-miałem mazde 323f i tam miałem te same objawy jak kolega speede. Myslalem ze kola niewyważone, tarcze pogięte, pozniej ze może to koncówki drążków kierowniczych-okazało sie ze siadła maglownica-miała cholernie wielkie luzy. Sprawdz jak to u Ciebie wygląda speede. poproś kogoś zeby wsiadł do furki i skręcił kołami na maksa, i niech leciutko rusza kierownicą w lewo i prawo i obserwuj co sie dziaje z układem kierowniczym. Jeśli sa jakies stuk, luzy to po której stronie-jeżeli od strony silnika to wlaśnie maglownica.
Pozdrawiam i mam nadzieje ze pomogłem


Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt sie 17, 2007 13:12

luzow nie mam, drazki sa oki, powtazam drgania sa odczuwalne podcza hamowania (wystarczy lekko nacisne na pedal ham. to odczuwam, jesli juz mocniej to jakby mniejsze byly i znikaja.) Dziwne. Moze to tarcze? Ale sa grube przetaczalem.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sie 17, 2007 14:06

speede pisze:Ale jak tylko depne lekko na hamulec to drzy kierownica.
ja ci powiem tak :bajer: po wymianie gum na wahaczach u mnie problem zniknał wymieniłem wówczas jeszcze klocki na nówki bo sie kończyły tarcze sa ok bez zadnych rantów
Ostatnio zmieniony pt sie 17, 2007 14:07 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



adam aa22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt lis 17, 2006 13:40
Lokalizacja: Pajęczno
Kontakt:

Post autor: adam aa22 » pt sie 17, 2007 14:18

Kolego, oczywiście jest wiele możliwości bicia kierownicy ale po przeczytaniu wszystkich postów a szczególnie tego w którym napisałeś że przetaczałeś tarcze na tokarce oraz że przy nawet lekkim nacisnieciu na hamulec pojawia sie bicie jestem niemal na 100 % pewien że to wina tarcz. Tarcz hamulcowych w żadnym wypadku nie toczy sie na tokarce, jest tylko to takich prac specjalna obrabiarka. Chodzi tu o zamocowanie tarczy podczas obrabiania. Tokarka ma 3 uchwyty i ustawienie tarczy w nich jest bardzo trudne. Ta obrabiarka ma mocowanie na stożek. Tak powiedział mi mechanik który kiedyś "wyrównywał" tarcze w moim MK3. Też sie zdziwiłem jak usłyszałem ze na tokarce takich rzeczy sie nie robi, ale musi to byc prawda skoro ten mechanik miał specjalną obrabiarkę tylko do tarcz hamulcowych!!



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sie 17, 2007 14:28

po przetoczeniu tarcz problem pozostał a nawet sie nie pogorszyło więc ?????? także będę się upierał przy tym aby sprawadzic dokładnie tuleje met gum na wahaczach ewentualnie stabilizatory drążków jeżeli takowe posiadasz wymienic je na nowe



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt sie 17, 2007 14:56

tak po przetoczeniu jest to samo, te tujeje metalowe sa dobre. Wahacz trzyma sie dobrze. Nie mam stabilizatora.



Awatar użytkownika
cegla66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr lis 08, 2006 11:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: cegla66 » pt sie 17, 2007 16:03

no ja sie dalej upieram przy maglownicy bo mialem identyczne objawy.


Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » sob sie 18, 2007 08:54

okie, dzieki bede szukac i sprawdze jeszcze raz maglownice.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 217 gości