kapryśne hamulce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt lis 27, 2007 13:55

a to co napisalem troszke ponizej? moze jak sie zacisk nagrzeje to blokuje culinderek?
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 13:56 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt lis 27, 2007 14:05

T.O.B.I. pisze:moze jak sie zacisk nagrzeje to blokuje culinderek
no widzisz, zaciski i tłoczki są wykonywane z takich metali które są mało rozszerzalne by własnie nie dopuścić to takich rzeczy o których piszesz - czyli klinowania


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości