Strona 2 z 2

: ndz kwie 17, 2005 09:17
autor: TUTENHAMON
A czy ja napisałem że nie mozna, jasne że można zresztą sa proste w robocie jak mówisz.

: ndz kwie 17, 2005 09:22
autor: arkop
TUTENHAMON pisze:A czy ja napisałem że nie mozna, jasne że można zresztą sa proste w robocie jak mówisz.
mam jeszcze jeden problem i nie wiem jak sobie z nim pradzic piszczy mi jak jest sucho przy skrecaniu..
nie jest to pasek,sworzenie,poduszki,amortyzatory...i nie wiem co (dzwięk jakby guma o gume kiedy sa wytarte)
Czy to mogą byc koncówki drążka..czy drązek..
Patrzyłęm to drązek nie bo on jest cały w gumie i tam woda raczej sie nei dostaje

: ndz kwie 17, 2005 16:53
autor: wojteks
czy masz wspomaganie, przy pełnym skręcie piszczy pompa wspomagania lub pasek ją napędzający

: ndz kwie 17, 2005 17:54
autor: arkop
mam ale na wylonczonym silnku tez tak jest i nie azleznie czy pelen czy nie skret
:crazy:

: ndz kwie 17, 2005 18:14
autor: wojteks
może potrzeba drugiej osoby aby położyła rękę na różne elementy i jak piszczy (trze) to może wyczuje w którym elemencie, drążek czy gałki czy jeszcze cos innego

albo jakiś srodek do konserwacji gumy i popsikać osłony gałek i sworzni, może na górze kolumny piszczy (tam jest łożysko i gumy do nadwozia)

: ndz kwie 17, 2005 18:54
autor: arkop
tak pewnie bede musial zrobic napewno nie pasek,pompa,poduszki,sworznei bo to nowe zotsaje tak jak mowisz albo koncowka drązka albo cos tam jeszcze jest gumowego sciagam etke 6.0 pl to zobacze sobie co tam jest