Strona 2 z 3

: czw sie 09, 2007 21:59
autor: Marioo
u mnie tez poszedl mechanizm roznicowy a ja jezdze spokojnie, z tym ze prawdopodobnie zajezdzil moja poprzedni wlasciciel, i przebieg tez nie maly (260kkm) i kilka osob juz nim jezdzilo przedemna.

: ndz sie 12, 2007 13:43
autor: sylwusia207
cześć może ty wiesz jaka jest przyczyna stukania na wstecznym biegu w mk3 GTI
biegi wchodzą ładnie nie zgrzytają jesli mozesz to napisz na pw z gory dziekuje

: pn sie 13, 2007 22:15
autor: pusty
Marihuana Man pisze:Nigdy nie było w VW skrzynki o oznaczeniu DF ale to szczegół..
gtibodek pisze:Marihuana Man dokladnie kolego
przykro mi koledzy byliscie tacy pewni siebie a niestety nie mieliście racji dzisiaj sprawdzałęm i skrzynia ma oznaczenie DF i dalej jakieś tam cyfry.........

: pn sie 13, 2007 22:33
autor: Marihuana Man
pusty pisze: przykro mi koledzy byliscie tacy pewni siebie a niestety nie mieliście racji dzisiaj sprawdzałęm i skrzynia ma oznaczenie DF i dalej jakieś tam cyfry.........
No to wejdz jeszcze raz i jeszcze raz przeczytaj. EDEK Mówi... VW nigdy nie wypuściło skrzynki o oznaczeniu DF... A może za DF jest jeszcze jakas literka?

: pn sie 13, 2007 22:37
autor: Paweł Marek
pusty pisze:przykro mi koledzy byliscie tacy pewni siebie a niestety nie mieliście racji dzisiaj sprawdzałęm i skrzynia ma oznaczenie DF i dalej jakieś tam cyfry.........
nie znam się sam na skrzynkach, ale jak patrzę na wykazy skrzyń to mają oznaczenia trzyliterowe z wyjątkiem 4T. Więc popatrz jeszcze na trzecią literkę jeśli jest.
Tu jest wykaz, niestety nie wiadomo ktróra od jakiego modelu, dwie skrzynki 020 mają oznaczenia zaczynające się od DF
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=127

: śr sie 15, 2007 14:00
autor: pusty
Paweł Marek pisze:nie znam się sam na skrzynkach, ale jak patrzę na wykazy skrzyń to mają oznaczenia trzyliterowe z wyjątkiem 4T.
tu masz linka http://vwgolf.pl/skrzynie.html ja już naliczyłem 14 oznaczeń skrzyń z symbolami 2 literowymi. a oznaczenie na skrzyni na bank jest DF przerwa i dopiero dalej jakieś cyfry. nie wiem może ktoś przebijał oznaczenie tej skrzyni, ale po co by to robił...

: śr sie 15, 2007 16:11
autor: Paweł Marek
zapodałem link do skrzyń z trójki.

: śr sie 15, 2007 16:55
autor: Marihuana Man
pusty pisze: a oznaczenie na skrzyni na bank jest DF przerwa i dopiero dalej jakieś cyfry. nie wiem może ktoś przebijał oznaczenie tej skrzyni, ale po co by to robił...
Żeby nie było że bezpodstawnie wodę leje to nawet VW nic nie wie o skrzynce DF:

Obrazek

: śr sie 15, 2007 21:02
autor: zoso8894
sylwusia207 pisze:cześć może ty wiesz jaka jest przyczyna stukania na wstecznym biegu w mk3 GTI
biegi wchodzą ładnie nie zgrzytają jesli mozesz to napisz na pw z gory dziekuje
mały trybik pośredni ma starty ząb - stąd to stukanie

: śr sie 15, 2007 23:29
autor: Corvax
pusty pisze:Posiadam golfa 3 GTI z 1994r silnik 2E i mam problem ze skrzyniami biegów a dokładniej z układamu różnicowymi. Nie wytrzymują obciążeń,
żadna nowość, jak nie przestaniesz szaleć to zamów sobie tych skrzyń na zapas

: czw sie 16, 2007 00:50
autor: HUBERT GTI
Dokladnie tak jak mowia koledzy jesli nie przestanie sie jezdzic agresywnie to te skrzynie beda padaly - kazda pokolei, jedna wczesniej druga pozniej itd.! Mialem ten sam problem u siebie i dowiedzialem sie nawet ze ten padajacy mechanizm roznicowy to typowa usterka w Golfach o pojemnosciach od 1.8 w gore! Poprostu nie wytrzymuja mocy! Dlatego becenna jest spokojna jazda wowczas jest spokoj! I z tego co sie dowiedzialem nie chodzi tu o dynamiczne przyspieszenia tylko o to by delikatnie ruszac z miejsca i nie "butowac po garach" auta na zakretach! Ja u siebie mialem seryjnie zamontowana skrzynie o oznaczeniu AMC ale skrzynie do 2.0GTI maja rozne oznaczenia jest ich kilka m.in.CHE, CNK, CFH, CSC, CBZ, HPE! Nie wszystkie skrzynie ktore tu wymienilem wystepowaly w tym modelu ale w salonie VW powiedzieli mi ze te beda pasowaly! Chodzi tu m.in. o wysteujacy w 2.0 grubszy walek sprzeglowy i sprzeglo 210mm! Ja u siebie zamontowalem skrzynie z Golfa 2 1.8GT o oznaczeniu 4S, z tym ze musialem zmienic sprzeglo na mniejsze (200mm) i poki co jest dobrze i mysle ze jesli sie oszczedza auto w ten sposob o ktorym pisalem to nawet taka skrzynia wytrzyma moc GTIka :grin: !


POZDRAWIAM!!

: czw sie 16, 2007 22:34
autor: pusty
HUBERT GTI pisze:mysle ze jesli sie oszczedza auto w ten sposob o ktorym pisalem to nawet taka skrzynia wytrzyma moc GTIka !
no napewno masz racje, ale jeżeli miałbym jeździć spokojnie nieposzalec ani troche to kupiłbym inne auto albo tańszy słabszy z mniejszym wyposażeniem, takie jest moje zdanie, a nazwa GTI powinna do czegoś zobowiązywać producenta :bigok:

: czw sie 16, 2007 23:07
autor: Krokulec
Kolego powiem Ci tak, ja w swoim MKIII mam skrzynie z MKII o oznaczeniu AUG.
Jest to skrzynia krótsza niż seryjna z 2E.
Auto mam od roku i ta skrzynia już w nim była, często ścigam się tym autem na 400m i biore udział w slalomach technicznych a i podczas jazdy po trasie lubie przeciągać na biegach.
Raz tylko zblokowała mi się na trzecim biegu ale była to wina synchronizatra który wyskoczył przy wkładaniu trzeciego biegu podczas wyścigu na 400
Autem lubie sobie troszke poszaleć ale z tą skrzynia ( odpukać ) do tej pory nie miałem większych problemów a skrzynia nadal żyje i czuje się dobrze.

[ Dodano: Czw Sie 16, 2007 23:12 ]
Jedynie co to tarcza sprzęgła nie wytrzymała mojego stylu jazdy, ale skrzynia jak młot działa, za to sprzęgło do wymiany.

Pozdrawiam :okej:

: pt sie 17, 2007 05:41
autor: Marioo
Krokulec, Powiedz czy wiesz przy jakim silniku byla montowana ta skrzynia, bo ja szukam skrzyni do 2e ale do tej pory myslalem ze pasuja tylko CHE lub AMC