Strona 2 z 2

: śr sie 01, 2007 10:51
autor: trutil
chyba jest tak ze nie widac gdzie by mogl uciekac ten plyn wszystko jest suche zawioze go do mechaniora i niech sprawdzi co i jak. A co rozumisz przez remont silnika wymienie uszczelke a jesli nie bedzie trzeba to uszczelniacze i mysle ze powinno sie uspokoic ten pelen syntetyk mogl to wszystko przeplukac;/

: śr sie 01, 2007 10:52
autor: Ivanhoe
Co do uszczelniaczy to jest to jedna ze słabości Golfa, mi brał 1l oleju na 1500 km. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął.

Pytanie do wszystkich czy ubywanie płynu chłodniczego może być związane z wysoką temperaturą powietrz np w okresie letnim?

[ Dodano: Sro Sie 01, 2007 10:57 ]
trutil pisze:chyba jest tak ze nie widac gdzie by mogl uciekac ten plyn wszystko jest suche zawioze go do mechaniora i niech sprawdzi co i jak. A co rozumisz przez remont silnika wymienie uszczelke a jesli nie bedzie trzeba to uszczelniacze i mysle ze powinno sie uspokoic ten pelen syntetyk mogl to wszystko przeplukac;/
wymianę uszczelki pod głowicą, planowanie głowicy. ale to traktuj jako ostateczność. nie wiem jak dużo ubywa ci tego płynu chłodniczego. ja co 7-8 tys km dolewam z 0.5l

: śr sie 01, 2007 19:41
autor: untaztood
trutil pisze:chyba jest tak ze nie widac gdzie by mogl uciekac ten plyn wszystko jest suche zawioze go do mechaniora i niech sprawdzi co i jak. A co rozumisz przez remont silnika wymienie uszczelke a jesli nie bedzie trzeba to uszczelniacze i mysle ze powinno sie uspokoic ten pelen syntetyk mogl to wszystko przeplukac;/
Mi się wydaje, że będzie potrzebna też wymiana pierścieni i szlif cylindrów. Jakby to była uszczelka, to by płyn mieszał się z olejem i jednego, albo drugiego by przybywało, a nie ubywało.

: śr sie 01, 2007 19:46
autor: Darcyn
heh. szlif to musialby robic jakby okazalo sie ze ma 75 KM w tym gti! jesli ubywa i naprawde nie widac gdzie, to plyn sączy sie przez uszkodzona uszczelka do komory spalania. tam sie spala i daje bialy dymek. takie jest moje chlopskie rozumowanie

: czw sie 02, 2007 10:23
autor: trutil
dzisiaj bede u mechaniora zobaczymy co powie wszystko napisze dzieki za pomoc chlopaki pozdro

[ Dodano: 02 Sie 2007 11:06 ]
no bylem u mechanika za koszt tego co sie dzieje zeby to zrobic to jest 1200zl a wy rzucaliscie cenami w przedziale 150zl

: czw sie 02, 2007 11:31
autor: Darcyn
1200 to duzo. 700zl u nas placil tydzien temu i to z wymiana zaciskow z tylu, tarcz

: czw sie 02, 2007 11:36
autor: trutil
koles powiedzial ze jak sciagac glowice to zeby to zrobic raz czyli wymiana pierscieni itd dla mnie remont silnika teraz to ja widze 1 wyjscie sprzedac wymarzone GTI:((

[ Dodano: 02 Sie 2007 12:47 ]
koles powiedzial ze za te 1200zl to tylko takie dopieszczenie a nie remont silnika wszystko okazaloby sie jakby sciagnal glowice itd jak wygladaja cylindry wiec moze sie skonczyc nie na 1200 tylko duzo duzo wiecej

: czw sie 02, 2007 13:56
autor: piotrpotrzebny
wg mnie gosc chce tez 'troszke' zarobic na tym interesie... poszukaj moze kogos tanszego bo cena jaka podales to skandal..

: czw sie 02, 2007 14:11
autor: trutil
koles powiedzial ze jak otworzy glowice cena moze poleciec jeszcze duzo w gore wiec nie wiem czy wali w chu... czy poprostu tak jest

: czw sie 02, 2007 14:29
autor: slimak20
Mechanik prawde powiedzila mowiac ze jak sciagnie glowce to dopiero zaobaczy.bo niewiadomo w jakim sa stanie w tym GTIku gniazda zaworowe,zawory i popychacze hydrauliczne....a nie mozesz sobie samemu sciagnac głowice zobaczyc w jakim jest stanie i dopiero zawiesc mechanikowi na ewentualne sprawdzenie glowice planowanie idp.napewno wyjdzie ci duzo taniej!!!

: pt sie 03, 2007 00:58
autor: untaztood
slimak20 pisze:Mechanik prawde powiedzila mowiac ze jak sciagnie glowce to dopiero zaobaczy.bo niewiadomo w jakim sa stanie w tym GTIku gniazda zaworowe,zawory i popychacze hydrauliczne....a nie mozesz sobie samemu sciagnac głowice zobaczyc w jakim jest stanie i dopiero zawiesc mechanikowi na ewentualne sprawdzenie glowice planowanie idp.napewno wyjdzie ci duzo taniej!!!
Taa, ale nie każdy się na tym tak zna i nie każdy ma możliwości. Dla jednych zdjęcie głowicy to jak otwarcie pudełka z masłem, a dla innych jak stanie na rękach przez 10 godzin ;)

Ale jak mówiłem wyżej. Jak zdejmie głowice, to okaże się, że przydałoby się pierścienie wymienić (bo skoro jest już zdjęte, to mały koszt już).

: pt sie 03, 2007 08:34
autor: Ivanhoe
trutil pisze:dzisiaj bede u mechaniora zobaczymy co powie wszystko napisze dzieki za pomoc chlopaki pozdro

[ Dodano: 02 Sie 2007 11:06 ]
no bylem u mechanika za koszt tego co sie dzieje zeby to zrobic to jest 1200zl a wy rzucaliscie cenami w przedziale 150zl
150 zł za wymianę uszczelniaczy zaworowych, uszczelniacze i uszczelkę pod pokrywą zaworów (przy ich wymianie nie trzeba ściągać głowicy). Zacznij od tego, bo jest to najprostsze, najtańsze i najbardziej prowdopodobne rozwiązanie twojego problemu.

Jedź do inych mechaników, bo 1200 zł to bardzo dużo. Tak jak mówią inni. Wydaje mi się że gość domyślił się że jesteś laikiem, że jesteś bardzo przejęty tym wszystkim (bo któż z nas by w twojej sytuacji nie był) i może na tobie zarobić.

: ndz sie 05, 2007 23:29
autor: trutil
popytam sie u wielu mechaniorow i wtedy napisze co i jak a jak zapalilem samochod czulem strasznie benzyne chodzi mi o spaliny mialy dziwny zapach jakby rozpuszczalnik nie wiem czy bezyna do dupy czy cos innego ale leje ciagle na orlenie 98