Strona 2 z 3

: ndz sie 05, 2007 21:08
autor: pilu
tarcze jak sa krzywe to szczegolnie to czuc jak auto skreca...wiec moze warto by je sprawdzic

: ndz sie 05, 2007 21:17
autor: GT III
A jak sprawdzić czy to tarcze nie kupując nowych? Można to wykryć w garażu?

: ndz sie 05, 2007 21:44
autor: Jaco85
Tak jak kolega jaszczur napisał przyczyn może byc wiele... ;/

: ndz sie 05, 2007 21:51
autor: GT III
Jaco85 pisze:Tak jak kolega jaszczur napisał przyczyn może byc wiele... ;/
Tyle to wiem, problem w tym żeby nie wymieniać niepotrzebnie sprawnych elementów.

: ndz sie 05, 2007 21:53
autor: Jaco85
GT III, to moze lepiej podjechac do mechaniora jakiegos bardziej zaufanego i spr to i wykluczyc niepotrzebne... w takich sytuacjach ciezko cos radzic bo na 100% nigdy nie wiesz;/

: ndz sie 05, 2007 22:13
autor: GT III
U zaufanego byłem, przyczepił się jedynie do tego przegubu. Niestety mieszka w innej mijscowości i będe tam dopiero za dwa tygodnie. W okolicy zaufanego nie znam, wszyscy u jakich byłem byli uczciwi jak ich warsztaty raczkowały a jak się rozkręcili to ... szkoda gadać... a może tylko mam pecha.

: ndz sie 05, 2007 22:17
autor: Jaco85
GT III, to moze byc przegub ja jakies 3 miechy temu wymienialem u siebie... to drgania byly niewielkie przy skretach ale strasznie strzelalo z przodu w kolach przy dodawaniu gazu i przy hamowaniu! Cya!

: ndz sie 05, 2007 22:34
autor: GT III
Mi nic nie strzela, jedynie te dragania wyraźnie mocniejsze przy skręcaniu w prawo. Przy skręcaniu w prawo drgania zmieniają się w zasasdzie w bicie. Ale fektów dźwiękowych brak czuć to jedynie na kierownicy.
Znalazłem też info że na półośce jest jakiś odważnik który jednemu z forumowiczów się przemieścił i efekty były podobne do moich.
Patrzę też na ceny tarcz takie 4max'a za 80 zł można zakładać czy lepiej omijać?

: pn sie 06, 2007 15:39
autor: wolfzan
GT III pisze:Tarcze mam wentylowane ich minimalna grubość jest napewno większa niż 8mm a na oko wyglądają dobrze. Zużyte tarcze nie powodowały by zmiennych 'doznań' na kierownicy w zależności od kierunku jazdy. Zjawisko raczej było by stałe. Tak mi się wydaje... też nie jestem ekspertem.
Ja ostatnio kupiłem tarcze i klocki dobry firm za 120 zeta. Uważam, że to nie jest tak drogo, warto by było wymienić. Nie wiem jak kształtują się ceny wentylowanych, ale nie sądzę, żeby było o wiele drożej. :pub:

: pn sie 06, 2007 15:47
autor: Karoo1988
moze byc krzywa felga ... zobacz jak wyglada opony czy sa rowno starte bo moga byc drazki itp ;)

: pn sie 06, 2007 15:49
autor: gtibodek
podjedź do dobrego mechaniora i już a na zalożone części masz gwarant i już niech on się martwi ma być dobrze i już :bajer:

: pn sie 06, 2007 17:31
autor: Karoo1988
najpierw sprawdz jak opony sie zcieraja ;) i czy kola so wywazone i czy byly dokrecone ;)

: pn sie 06, 2007 20:26
autor: gtibodek
ooo właśnie jeszcze możesz wyważyć kóleczka!

: pn sie 06, 2007 21:18
autor: GT III
Dzisiaj jeździłem na luzie z górki i nie zmienia to niczego dalej trzęsło. Następnie zamieniłem koła tył przód i jest nieco lepiej ale nie idealnie. Przy czym wydaje mi się że to nie zamiana kół pomogła a podniesienie auta na podnosniku tak by koła na chwilę zwisały. Jutro pojeżdzę to zobaczymy. Bowiem bywało już tak że drgania zanikały i czasami zbiegało się to z podnoszeniem auta na podnośniku.
Koła przekładałem w zakładzie i trafiłem na młodego koleżkę który nawet się zainteresował tym co opowiadam ruszał kołami i luzów na drążkach nie widział jedyne co to też ten przegub wewnętrzny i twierdził że to może być to. Oglądaliśmy też półosie i na tej dłuższej po prawej stronie brakuje ciężarka wyważającego. Ale podobno sporo aut tego nie ma i nic złego z tego powodu się nie dzieje. Twierdził że tarcze mam zjechane i nadają się do wymiany ale tarcze powodowały by drgania tylko przy hamowaniu. Głowa mnie już boli im więcej speców tym więcej teorii :crazy: .