Strona 2 z 2

: pn lip 30, 2007 19:15
autor: Witoos
A przy wymienie łozysk ustawiają zbieżność?

: pn lip 30, 2007 23:08
autor: rross
huczenie auta to łozyska i one huczą z tyłu to słychać, posadż kogoś z tylu i jedż a on niech słucha z której strony, to tak najłatwiej zlokalizowac jak nie to lewrek i do roboty wystarczy ponieść poruszac kołem lub odkrecic koło i samym bebnem ruszać a wtedy wyjdzie czy jest jakis opór czy nie.
ścisganie to raczej zbiezność lub coś z tym związanego, lub może hamulec mocniej łapie

pozdro nasz jak zlokalizujesz co jest

: wt lip 31, 2007 18:20
autor: Jelcyn155
Okazało sie ze mam sporawe luzy na łozyskach z tyłu skontrowałem i huczenie ustało :grin:

: wt lip 31, 2007 21:53
autor: rross
czyli jak pisałem jak huczy to łożyska

: pt sie 31, 2007 19:50
autor: k0r3k
A w sytuacji kiedy od ok 60km/h uciążliwie huczy, jednak przy prawym - tylko prawym skręcie przestaje to też może być kwestia łożyska?

: pt sie 31, 2007 22:28
autor: abrover
Ja Wam szczerze współczuję że w tych starych Golfach trzeba łożyska zmieniać tak często jak olej :bajer: W BMW to raczej element tak wieczny jak mniej więcej sprężyna zawieszenia :bajer:

: pt sie 31, 2007 22:40
autor: ddChavez
k0r3k pisze:A w sytuacji kiedy od ok 60km/h uciążliwie huczy, jednak przy prawym - tylko prawym skręcie przestaje to też może być kwestia łożyska?
Może tak być. Ja tak miałem, że jak skręcałem mocniej to przestawało wyć. Siła odśrodkowa przy skręcie dociska dane koło i jeśli są na łożysku jakieś luzy to przestaje na moment wyć bo jest porządnie dociśnięte, nic nie lata luźno.

[ Dodano: 31 Sie 2007 22:41 ]
abrover pisze:W BMW to raczej element tak wieczny jak mniej więcej sprężyna zawieszenia
Cieszymy się Twoim szczęściem :chytry:

: pt sie 31, 2007 22:44
autor: abrover
Tak tylko napisałem :P

: sob wrz 01, 2007 10:02
autor: rsmati
przepraszam ale dołacze sie do tematu.
mianowicie mam pytanko i mam nadzieje ze pomozecie: Jakie w golfach sa łozyska (stozkowe czy walcowe)? chodzi mi o tyl. mam mk3 tdi (1z)