: sob cze 06, 2009 18:13
no to ja sie dołącze do wątku, ABF 2,0 16V ale Seacie toledo
też mi szarpie w przedziale 3000-4000obr kupiłem go 2 tygodnie temu i było wszystko cacy zaczęło sie tydzień temu.
jak odpale zimnego to chodzi dobrze cały czas moge sobie jeździć i jeździć i nic sie nie dzieje jak zgasza choćby na sekunde i potem odpale to już zaczyna nim szarpać jak jade, wolne obroty też nie ma za równe. Ale po przejechaniu kilku kilometrów to przestaje i moge sobie jechać i jechać i nic sie nie dzieje, dopóki nie zgasze i odpale i wtedy powtórka z rozrywki. :/
znalazłem olej pod aparatem zapłonowym na wtyczce czujnika Halla ale już wymieniłem Oring i wyczyściłem wszystko, ostatnio wymieniłem też pompe paliwa w baku bo zdechła.
VAG nie chce sie połaczyć z silnikiem tylko z ABSem sie połączył i błędów sczytać nie moge czy ewentualnie jakieś są.
Znalazłem też ostatnio troche oleju w otworze świecy 2 cylindra kiedy świece wymieniałem, musze zmienić uszczelke pod pokrywą zaworów, nie wiem czy przez to to szarpanie.
Ale najdziwniejsze jest to że wystarczy że zgasze i odpale i już sie zaczyna, nie wiem od czego sie zabrać najpierw a nie chce pół auta wymieniać. Może to ta pompa którą kupiłem? ale wziąłem najdroższą i najlepszą jaką mieli.
też mi szarpie w przedziale 3000-4000obr kupiłem go 2 tygodnie temu i było wszystko cacy zaczęło sie tydzień temu.
jak odpale zimnego to chodzi dobrze cały czas moge sobie jeździć i jeździć i nic sie nie dzieje jak zgasza choćby na sekunde i potem odpale to już zaczyna nim szarpać jak jade, wolne obroty też nie ma za równe. Ale po przejechaniu kilku kilometrów to przestaje i moge sobie jechać i jechać i nic sie nie dzieje, dopóki nie zgasze i odpale i wtedy powtórka z rozrywki. :/
znalazłem olej pod aparatem zapłonowym na wtyczce czujnika Halla ale już wymieniłem Oring i wyczyściłem wszystko, ostatnio wymieniłem też pompe paliwa w baku bo zdechła.
VAG nie chce sie połaczyć z silnikiem tylko z ABSem sie połączył i błędów sczytać nie moge czy ewentualnie jakieś są.
Znalazłem też ostatnio troche oleju w otworze świecy 2 cylindra kiedy świece wymieniałem, musze zmienić uszczelke pod pokrywą zaworów, nie wiem czy przez to to szarpanie.
Ale najdziwniejsze jest to że wystarczy że zgasze i odpale i już sie zaczyna, nie wiem od czego sie zabrać najpierw a nie chce pół auta wymieniać. Może to ta pompa którą kupiłem? ale wziąłem najdroższą i najlepszą jaką mieli.