

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie no w rzeczywistosci to jak masz 12V po kilku h postoju auta to aku masz do wymiany. Chodzi tylko o to ze roznica miedzy powiedzmy 12,6 a np 11,8V jest taka, ze albo zapalasz i jedziesz albo dzwonisz po TAXI z kablami rozruchowymi na pokladzie lub ew probujesz "na pych"GTH pisze:Chyba nadal nie rozumiesz, przeczytaj dokladniej co napisalem a napisalem jak przewaznie jest w rzeczywistosciA tego nie musisz mnie uczyc, zapewniam cie
i tyle - u znajomej było podobnie - odpalam na kablach - chodzi, gasze chce palić, za godzinę nei chce - sprawdzam ładownaie ok, sprawdzam napięcie aku 12,6 za 10minut 12V za godzinę 11V za dwie 9,3V - wiadomo - cela padła i nie ma o czym deliberowaćpiotrek1313 pisze:jak masz 12V po kilku h postoju auta to aku masz do wymiany.
GTH pisze:Powiem ci wiecejbo zle rozumujesz choc masz troszenke racji. 0,8V nie bedzie robilo wielkiej roznicy pod 1 warunkiem, jezeli zrodlo napiecia bedzie mialo wydajnosc pradowa
Reasumujac jezeli akumulator straci wydajnosc pradowa to co sie stanie?
Spadnie jego napiecie, a ze rozrusznik na rozruch potrzebuje dosc duzego pradu a akumulator jako zrodlo napiecia nie bedzie mu w stanie go dostarczyc to co sie stanie?
Napiecie jeszcze bardziej spadnie a rozrusznik i tak nie przekreci
Przestan w koncu mnie pouczac
Chyba ze chcesz porozmawiac to zapraszam na priva, pogadamy o tym i o tamtym
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości