Strona 2 z 2

: ndz lip 22, 2007 23:23
autor: Stachu_76
brązowy i biały

: pn lip 23, 2007 06:30
autor: Pim
Dużo szukałem w necie na ten temat. Niektórym powoduje to uszkodzona pompa, innym znowu zatkane 'sitko w misce', zdarza się też ze jest wina szczotek altka, jakiegoś niebieskiego przewodu(tego do obrotka) 0,5 mm^2 przy alternatorze, czujników, albo i nawet samego licznika.

Sam mam ten problem - olej wymieniałem parę razy, filtry też - dalej to samo. Wczoraj poprzecierałem styki przewodów 'cieńszych' idących do altka, może coś pomoże. Jakoś w sobotę, niedzielę, odkręcam michę oleju i zagłębiam się w dalsze usterki, a i prawdopodobnie wymienię pompę.

PS: Wadliwe czujniki to rzadko dobra diagnoza w takim przypadku.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=89910

o czujnikach:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=982143

[ Dodano: 23 Lip 2007 06:33 ]
PS: Czujniki są 3 , jeden w rejonach filtra i 2 na korpusie obok siebie.

: pn lip 23, 2007 09:57
autor: tirsone
Mam ten sam problem.... kiedy po dłuższej jeździe skoczy mi temp silnika zaczyna brzęczeć..;/ ale nie cały czas tylko na wyższych obrotach...pompa oleju nowa...biały czujnik ciśnienia nowy, przewody sprawdzone i kicha.... ehh te golfiki..

: pn lip 23, 2007 13:46
autor: Stachu_76
tirsone pisze:Mam ten sam problem.... kiedy po dłuższej jeździe skoczy mi temp silnika zaczyna brzęczeć..;/ ale nie cały czas tylko na wyższych obrotach...pompa oleju nowa...biały czujnik ciśnienia nowy, przewody sprawdzone i kicha.... ehh te golfiki..
przechodziłem to samo silnik i okazało sie że to filtr( filtron)

Pim pisze:PS: Czujniki są 3 , jeden w rejonach filtra i 2 na korpusie obok siebie.
ja mam dwa koło filtra trzeci wkęcony z tyłu pokazuje tęperature na MFA chyba że jest to inaczej nie bijcie

: pn lip 23, 2007 14:29
autor: tirsone
Stachu_76 pisze:przechodziłem to samo silnik i okazało sie że to filtr( filtron)
ja mam filtr Boscha... więc to też nie on...choć właściwie niczego nie można wykluczyć..

: pn lip 23, 2007 17:51
autor: bomberxl
wiele razy przejechałem się na boschu,a jeśli chodzi o czujnik,to mi padł biały na podstawie filtra oleju.

: pn lip 23, 2007 18:41
autor: tirsone
wiele razy przejechałem się na boschu,a jeśli chodzi o czujnik,to mi padł biały na podstawie filtra oleju.
przejechać się można na wszystkim.... np. wskaźnik temp. płynu chłodzącego w liczniku śmigał mi tylko na oryginalnym czujniku... ale go przypadkiem uszkodziłem ...a teraz na dwóch zamiennikach nie che mi już to działać...a te zamienniki to Febi Bilstein i Vernet... i też mam problem bo nie wiem co robić... tym bardziej że intercars nie daje gwarancji na te czujniki... grrr