Strona 2 z 2

: sob sie 04, 2007 19:55
autor: DUSZCZO
nie mam mfa

ale wskaźnik pokazuje na wlączonej kilmie w korku w upalny dzień 110

: sob sie 04, 2007 20:02
autor: Paweł Marek
Często ludzie ostatnio piszą o rozwałce wirnika pompy wody, można było zajrzeć na to zmieniając termostat. 110 cały czas na klimie to niewątpliwie za dużo, a wskazania chyba masz dobre bo jak piszesz wentylator włącza się przy właściwych temperaturach.
Można by jeszcze upewnić się czy silnik wentylatora nie jest jakiś za slaby, wymieniony lub coś w tym stylu

: sob sie 04, 2007 20:19
autor: DUSZCZO
meches tez cos właśnie wspominał o pompie wody więc może to właśnie to?
jakiś czas temu wymieniałem rozrząd i pompe ale za chiny nie pamiętam czy przed wymiana pompy tez mi sie grzał czy nie :grrr:

: sob sie 04, 2007 21:18
autor: Paweł Marek
Pewnie że to może być wina pompy, ale skoro ją zmieniałeś to chyba jest dobra. Sprawdzałeś nie urwał się paseczek klinowy napędzający drugi wentylator?

: sob sie 04, 2007 21:34
autor: DUSZCZO
ja mam tylko jeden wentylator. Ale chyba to nie moze być wina wentylatora, bo problem leży w tym że szybko łapie temp.
w taki dzien jak dzis jak nie jeżdże na klimie i pogoda taka sobie to nawet jak temp dojdzie do 100 to wentyl schlodzi go do 90 i jest ok.
problem z upałami .... :grrr:

: sob sie 04, 2007 21:41
autor: Paweł Marek
No nie wiem, wydaj mi się że brak drugiego wentyla jest winą, przecież właśnie w upał jego brak będzie się objawiał przede wszystkim.
A orientujesz się czy masz dokładaną klimę diavi czy oryginalną VW.
Ja uważam że musisz się rozglądnąć za pasem przednim z dwoma wiatrakami jak ma być i problem zniknie.
Ja sam klimy nie mam, ale żonka w GTI ma, jak na takim upale około 30 stopni włącza klimę to praktycznie non stop wentylatory chodzą na drugim biegu przy wolniejszej jeździe w mieście, a temperatura sięga 100 stopni. A ty tego drugiego wentylatora nie masz więc się nie dziw przegrzewaniu.