Strona 2 z 2

: czw sie 23, 2007 19:45
autor: Raphael-b
Wiesz ja też tylko improwizuje może u Ciebie jest inaczej. Z tego co rozszyfrowałem ten zawór który jest na zdjęciach jest potrzebny właśnie do diody.
Potrzebne do diody:
Przekaźnik który załancza diodę
Zaworek do podciśnienia (właśnie twój)
Czujnik drogi (najprawdopodobniej impulsator)
Do przekaźnika docierają informacje z obrotomierza.
Właśnie kiedy jedziemy z odpowiednią prędkością, obrotami i naciśniętym gazem zapala się dioda wtedy znów mamy większą prędkość te same obroty i troche mniejsze podciśnienie (za to większą prędkość) zapala się znów dioda i tak dalej.
Tak to mi wygląda ale moge sie mylić.
Sprawdze który to był pin w sobotę i dam Ci znać.
Mi też to wyglądało że mfa nie ma nic wspólnego z tym wskaźnikiem ale jednak jest połączenie podciśnień pod zaworem z mfa.

: czw sie 23, 2007 23:09
autor: MZiobro
to w takim razie czekam na te piny i zrobie tak jak Ty masz bo na dlubanine z przekaznikami itp to chyba jest to bezsensu ...no chyba ze podajde to tego GTi co wyciagelm z niego te liczniki itp i poszperam czy i jak to jest tam zrobione...