Strona 2 z 2

: sob kwie 09, 2005 18:17
autor: social
To jesli to 1988 RP to tam nie ma takiej kontrolki przynajmniej umnie w GT 1.8 RP nic takiego nie ma. Moze mial swap deski i zegarow z mk3 ?

: sob kwie 09, 2005 19:49
autor: MaLiBU
bywala taka kontrolka w niektorych wersjach, samochodach, kiedys juz to widzialem...

RP jako jednego z nielicznych mk2 mozna do komputera odpiac albo zdiagnozowac za pomoca kodow byskowych... Wiem na pewno ze na stronie www.golf2.prv.pl jest w poradach diagnozowanie za pomoca kodow blyskowych RPkow, byc moze na vwgolf albo gdzies na forum bylo poruszane....

Trza podpiac i sprawdzic co mu niegra...

: ndz kwie 10, 2005 01:26
autor: daaroo
tez mam RP i pierwsze slysze o takowej kontrolce, RP-ka z tego tez co wiem to mozna jedynie sprawdzic za pomoca kodow blyskowych a do kompa to go za nic sie nie podepnie

: ndz kwie 10, 2005 12:35
autor: MAREK 74
RPka na mono-motroniku sie da

: ndz kwie 10, 2005 15:03
autor: romek10
Nic nie było robione , wszystko jest oryginalne.
Podobno mam zacząć od kabli i świec,
ale tym sposobem to można wymienić całego i nadal nie będziemy wiedzieć co jest przyczyną?

: ndz kwie 10, 2005 16:03
autor: nemsiu
mam GT 1.8 RP i też miałem podobne objawy. okazało się że jest uwalony silniczek krokowy i wtyczka (nie łaczy) od sterowania wtryskiem-dlatego tak szarpie

: śr maja 04, 2005 20:25
autor: romek10
Witam
Minoł jakiś czas, a problem nierozwiązany
Wymienione świece, kable.
Podstawiony silnik krokowy , potencjometr,czujnik temperatury.
A co więcej mogę powiedzieć udało mi się odczytać kod z kompa.
Bo zazwyczaj pokazywał kod 4444 czyli wszystko w porządku.
A teraz pokazał że jest za bogata mieszanka.
Zauwazyłem też że zaczyna się to dziać gdy wskażnik temperatury wychyli się na 3/4( ponoć to też nienormalne i w wiekszości wychyla się tylko do 1/2)
Co jeszcze po odłączeniu czujnika tem. i zwarciu przewodów jak i rozwarciu nie ma żadnego znaczenia dla pracy silnika (czy jest zimny czy gorący)
Mechanik podejrzewa komputer???

: śr maja 04, 2005 20:51
autor: Pinhead
Ja bym sprawdził dokładnie sonde lambda. Dokładnie czyli nie tylko czy działa ale też czy działa prawidłowo. Nie zawsze zużycie lambdy musi objawiać się jej kompletnym padem. Jak u mnie zdychała lambda to silnik pracował na zbyt bogatej mieszance, szarpał przy przyspieszaniu a niekiedy zalewał się tak że całkowicie tracił moc (kompletny brak zapłonu). Na analizatorze wyszło że sonda czasami działa a czasami nie działa (zależne od rpm,obciążenia i temperatury silnika) a jak już działa to podaje zły sygnał. Wymieniłem na tani zamiennik z allegro za niecałe 70zł i jest git.

: śr maja 04, 2005 21:50
autor: Smaczny
A widziałem takie zegary i faktycznie nie są od diesla... to żółta kontroleczka jest na dole po samej prawej... ja mam 1.8 RP i takiego czegoś nie mam Obrazek

: śr maja 04, 2005 22:42
autor: romek10
No dobrze może sonda lambda, tego nie podstawiałem .
Ale co z tym czujnikiem temperatury, czy odłączenie go nie będzie miało wpływu na pracę silnika .Ponoć rano jak jest zimny to miał się dławić.
I jak sprawdzić ten wskażnik od temperatury czy wskazuje dobrze.Zapomiałem dodać że termostat też wymieniony.